منو

تنهایی دختر زیبای چینی به خاطر قد بلند ۲.۲۶ متری +عکس

شیائو مای، دختری زیبا اهل استان هیلونگ‌جیانگ چین است که به‌دلیل قد بلند خود نمی‌تواند همسری مناسب پیدا کند.

به گزارش جریان نو ، نادیا زکالوند: چند ماه پیش، «شیائو مای»، ویدیوی کوتاهی برای معرفی خود به دنیا در شبکه‌های اجتماعی گذاشت و به‌سرعت توجه همه را به خود جلب کرد. ویژگی جالب این دختر ۲۵ ساله، قد بسیار بلند اوست که حتی وقتی کنار قدبلندترین مردها هم می‌ایستد، آن‌ها کوتوله به‌ نظر می‌آیند و این موضوع برای جنس مخالف او کمی ترسناک است. درواقع قد «شیائو مای»، ۲.۲۶ متر است.

«شیائو مای» برای اولین بار به پیشنهاد مادرش، تصویری از خود در شبکه‌های اجتماعی گذاشت و از زندگی روزمره خود صحبت کرد. او با این کار قصد داشت تا فرد مناسبی برای ازدواج بیابد. با انتشار این ویدیو، مردهای بسیاری از کل کشور تقاضای دیدن «شیائو مای» را داشتند اما بیشتر آنها خواستگار احتمالی نبودند، بلکه می‌خواستند از نزدیک با این دختر قدبلند ملاقات کرده و با او آشنا شوند.

تنهایی دختر زیبای چینی به خاطر قد بلند ۲.۲۶ متری +عکس

«شیائو مای» می‌گوید، ابتدا از دیدن این غریبه‌ها گیج و نگران شده بوده است. اما بعد متوجه می‌شود، آنها دوست دارند به او کمک کنند تا فرد مناسبی را پیدا کند.

«شیائو مای» با دیدن و صحبت کردن با این افراد، نسبت به قد خود اعتمادبه‌نفس بیشتری احساس می‌کند. درواقع مادر او می‌گوید، برای اینکه اعتمادبه‌نفس دخترش افزایش یابد، او را تشویق کرده تا با غریبه گفتگو و تعامل داشته باشد. شیائو مای به‌دلیل قد بلند و نگاه‌های خیره مردم، بسیار نگران می‌شده و اعتمادبه‌نفس خود را از دست داده بوده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=41168

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: