منو

شیخ آزاد شهابی، شیخ مشهور کردستان ترور شد

«چهارشنبه شب فردی با سلاح به مکانی در شهر سقز وارد و اقدام به تیراندازی کرده که در تعاقب آن ۲ نفر به هویت‌های معلوم و نفر سوم به هویت شیخ آزاد شهابی از شیخ‌های معروف منطقه سقز جان باختند. پیگیری این موضوع و تلاش‌های ویژه برای شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان ۳ نفر سقزی، با دستور ویژه فرمانده انتظامی استان کردستان، در دستور کار پلیس قرار دارد.»

به گزارش جریان نو؛  سرهنگ صیدعلی صفری فرمانده انتظامی شهرستان سقز گفت: در سوء قصد مسلحانه در این شهر، سه نفر کشته شدند که تلاش برای بازداشت قاتل یا قاتلان در حال انجام است.

سرهنگ صیدعلی صفری با اشاره به سوءقصد مسلحانه در این شهر اظهار داشت: چهارشنبه شب فردی با سلاح به مکانی در شهر سقز وارد و اقدام به تیراندازی کرده که در تعاقبِ آن دو نفر به هویت‌هایِ معلوم و نفرِ سوم به هویتِ “شیخِ آزاد” جان باختند.

وی گفت: پیگیری این موضوع و تلاش‌های ویژه برای شناسایی و دستگیریِ قاتل یا قاتلانِ سه نفر سقزی، با دستورِ ویژه فرمانده انتظامی استان کردستان در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان سقز افزود: پلیس به سرنخ‌های خوبی در این خصوص دست یافته که ان شاء الله به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

صفری ضمن عرضِ تسلیت به خانواده جان باختگان؛ عنوان کرد: تأمینِ امنیتِ شهروندان اولویتِ قطعی و حتمیِ پلیس است و در رابطه با دستگیری قاتل یا قاتلان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=41164

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: