منو

شرایط فروش خودروی وارداتی فیات ۵۰۰ اعلام شد/خودرویی کوچک با طراحی زیبا

فروش خودروی فیات ۵۰۰ شرکت پارسیان موتور از امروز در سامانه یکپارچه شروع شد.
فیات

جریان نو: این خودرو که در چند مرحله از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودرو های وارداتی؛ توسط شرکت پارسیان موتور عرضه شده است. خودرویی کوچک با طراحی زیبا از برند ایتالیایی فیات است که به دلیل مصرف بهینه سوخت و امکانات رفاهی مطلوب؛ با استقبال زیادی در بازار خودرو ایران مواجه شده است.

فیات ۵۰۰ با قیمت ۱۸.۳۳۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال در سامانه یکپارچه عرضه شده است.

قیمت اعلامی قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … به قیمت‌های فوق اضافه می‌گردد که واردکنندگان با رعایت آیین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو می توانند نسبت به دریافت آن اقدام نموده و در موعد مقرر نسبت به تحویل خودرو اقدام نمایند.

متقاضیان محترم باید از تاریخ دوشنبه ۱۸ /۰۴/ ۱۴۰۳ تا ساعت ۱۲:۰۰ روز شنبه ۲۳ /۰۴/ ۱۴۰۳ یکی از حساب‌های خود را فقط نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه به نام خودرو وارداتی وکالتی و مبلغ پنج میلیارد ریال مسدود نمایند.

آن دسته از متقاضیان محترم سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام نموده و در سامانه عرضه خودروی وارداتی اولویت دارند تنها در این عرضه اولویت ایشان حفظ و درصورت عدم انتخاب پنج اولویت از سامانه حذف میگردند و در عرضه های آتی همانند سایر متقاضیان بر اساس شرایط اعلامی باید اقدام نمایند.

مشخصات فنی فیات ۵۰۰

استفاده از پیشرانه‌های توربو که این روزها به ویژه میان خودروهای چینی عرضه شده در بازار ایران زیاد شده دردسرهای خاص خود را برای خریداران دارد. اما پیشرانه استفاده شده در فیات ۵۰۰ عرضه شده در ایران از نوع ۱.۲ لیتری تنفس طبیعی است که می‌تواند حداکثر ۶۹ اسب بخار و ۱۰۲ نیوتن.متر گشتاور ایجاد کند. استفاده از این پیشرانه باعث می‌شود دیگر حساسیتی نسبت به بنزین استفاده شده در خودرو وجود نداشته باشد. در کنار آن شاهد مصرف سوخت پایین در حدود ۴.۸ لیتر در هر صد کیلومتر هستیم. این نکته را نیز باید گفت که گیربکس فیات ۵۰۰ از نوع ۵ سرعته نیمه اتوماتیک است که توان را به محور جلو منتقل می‌کند.

امکانات رفاهی فیات ۵۰۰

از جمله امکانات رفاهی جذاب این خودرو اروپایی می‌توان به ۷ ایربگ، سنسور نور و باران، دوربین دید عقب، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، نمایشگر لمسی، سیستم تهویه اتوماتیک و پشت آمپر دیجیتال اشاره کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=40428

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: