منو

با ۲۰۰ میلیون کجای تهران میتوانیم رهن کنیم + جدول

 بررسی فایل های رهن و اجاره نشان می دهد پیدا کردن آپارتمانی با رهن کامل 200 میلیون در تهران دشوار شده و فایل های پیشنهادی بیشتر زیر همکف یا فاقد اتاق هستند.
مسکن

به گزارش جریان نو ; واسطه‌گران ملکی می‌گویند: با افزایش غیرمنطقی اجاره‌بها و توان کم اغلب مستاجران در برابر قیمت‌های پیشنهادی موجران، جابه‌جایی به مناطق پایین‌تر و صرف نظر از معیارهای مورد نظر رایج شده است.

بررسی آگهی رهن و اجاره‌خانه‌های منتشر شده در پلتفرم‌های عرضه مسکن نشان می‌دهد که با حداقل بودجه‌ای معادل ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان در تهران، نمی‌توان واحدی با امکانات حداقلی و متوسط را به صورت رهن کامل اجاره کرد.

اغلب این واحدها، فاقد امکانات، بدون اتاق و یا زیر هم‌کف قرار دارند ؛ در محله صفا برای واحدی با ۱۵ مترمربع زیربنا و ۳۱ سال عمربنا، ۲۰۰ میلیون تومان رهن کامل و در محله پیروزی، برای واحدی ۳۰ متری و قدمتی بالاتر از ۳۰ سال، ۲۰۰ میلیون تومان رهن کامل تعیین شده است.

البته با این مبلغ، امکان رهن کامل واحدهای بزرگ‌متراژ تا حدود ۷۰ مترمربع زیربنا هم در حواشی و جنوب تهران وجود دارد؛ در محله عبدل آباد، رهن کامل واحدی ۶۵ متری و بدون پارکینگ، ۲۰۰ میلیون تومان است؛ در کریم‌آباد برای آپارتمان ۴۵ متری و نوساز و بدون اتاق، آسانسور و پارکینگ ۱۸۰ میلیون تومان پیشنهاد شده است.

با 200 میلیون کجای تهران میتوانیم رهن کنیم + جدول

منبع : اکوایران

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=40415

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: