پزشکیان: جامعه‌ای که اعتراض نکند، مرده است

مسعود پزشکیان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز یکشنبه در نشست خبری و دانشجویی با دانشجویان در دانشگاه تهران در پاسخ به یک دانشجو گفت: جامعه‌ای که اعتراض نکند، مرده است
پزشکیان

به گزارش جریان نو، مسعود پزشکیان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز یکشنبه در نشست خبری و دانشجویی با دانشجویان در دانشگاه تهران حاضر شد.

در این دیدار یکی از دانشجویان از مسعود پزشکیان پرسید: شما در جایگاهی هستید که افرادی که در حلقه اول نظام بودند رد صلاحیت شدند. اکنون بگویید شما چگونه می‌خواهید اصلاح کنید ؟در این شرایط ریاست جمهوری چه قدرتی دارد؟ اگر نخواهیم اصلاحات انجام ندهیم، باید انقلاب کنیم. شما به دانشجو  بگویید راه‌حل چیست؟

پزشکیان پاسخ داد:  جامعه ای که اعتراض نکند، مرده است. اعتراض و اغتشاش جدا از هم است. دانشجو و دانشگاهی باید طوری عمل کند با کمترین صدمه به خواسته خود برسد. با توهین و مسخره کردن نمی شود پیش رفت، اگر کنار بایستید و در صحنه نباشید خودتان اجازه می‌دهید افرادی که عرصه را تنگ کرده اند، در صحنه حضور پیدا کنند.

وی افزود: مواضع و زندگی من مشخص است. اگر اجیر کسی هستم نباید به من رأی بدهید. به خاطر پست و موقعیت مردم را رها نکردم. هر زمانی که مسئولیتی داشتم به طرف مردم بودم.

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=38074

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: