پرسپولیس در حال از هم پاشیدن/۲ بازیکن دیگر در مسیر جدایی

مدیریت پرسپولیس باید در همان نیم‌فصل برای تمدید قرارداد با بازیکنان شاخص خود اقدام می‌کرد تا مشکلات امروز گریبانش را نگیرد.
اعتراض

به گزارش جریان نو؛ قهرمان لیگ بیست‌وسوم شاید بهترین کاری که باید می‌کرد حفظ کادرفنی و ستاره‌های تیمش و تقویت تیم در دو سه پست بود اما خلاف این اتفاق را در پرسپولیس شاهد بودیم تا در شرایط فعلی این باشگاه را در حالت کما ببینیم. «فرهیختگان» از نخستین رسانه‌هایی بود که از دو ماه مانده به اتمام لیگ خبر داد که باشگاه تراکتور به‌شدت چهار بازیکن پرسپولیس (علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی) را با پیشنهادهای سنگین مالی هوایی کرده است. البته مرتضی پورعلی‌گنجی هم در این جمع بود که در همان مقطع این پیشنهاد را رد کرد. در آن زمان باشگاه پرسپولیس واکنش تندی به این اخبار نشان داد و حتی رسانه‌ها را به اتهام برهم زدن آرامش سرخپوشان تهدید به شکایت کرد، درحالی‌که از این باشگاه انتظار می‌رفت از همان موقع برای حفظ کادرفنی و بازیکنانش اقدام می‌کرد تا با وضعیت فعلی مواجه نشود.

واقعیت امر این است که مدیریت پرسپولیس باید در همان نیم‌فصل برای تمدید قرارداد با بازیکنان شاخص خود اقدام می‌کرد و این شرایط را در اختیار تیم‌های متمول قرار نمی‌داد تا با پیشنهادهای وسوسه‌انگیز آنها را برای ادامه حضور در جمع قرمزها دچار تردید کنند اما مدیریت این باشگاه اعتقاد داشت پرسپولیس نباید التماس بازیکنی را بکند و هر بازیکنی خواست می‌تواند برود.

۲ بازیکن دیگر در مسیر جدایی

نکته جالب توجه اینکه باشگاه پرسپولیس سه هفته بعد از اتمام لیگ هنوز حتی پیشنهاد تمدید قرارداد را هم به یک‌سری از بازیکنانش نداده و به نوعی آنها را در آب نمک گذاشته است. گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، علی نعمتی و سعید صادقی از جمله این نفرات هستند. از سوی دیگر البته امیری و رفیعی خودشان برای تمدید اعلام آمادگی کرده‌اند و باشگاه نگرانی بابت آنها ندارد اما نفرات ذکر شده با بی‌توجهی باشگاه مواجه شده‌اند. در چنین شرایطی امکان جدایی هر یک از این بازیکنان هست. اما شرایط نعمتی و اسماعیلی‌فر فرق می‌کند. این دو بازیکن هم به مانند ترابی و بیرانوند توافقاتی با تراکتور داشته‌اند و از قرار معلوم باید منتظر جدایی همزمان این چهار بازیکن از پرسپولیس باشیم. مگر اینکه اتفاق خاصی در روزهای آینده رخ داده و آنها متقاعد به ماندن در پرسپولیس شوند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=38827

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: