منو

همراه شو هم‌وطن؛ برای نجات ایران از تندروی ها

این یادداشت یک پیام سیاسی یا آموزشی نیست، یک هشدار جدی است؛ هشدار برای رای آوردن مخالف سرسخت برجام، FATF و مقصر اصلی ماجرای کرسنت. هشداری است برای به قدرت رسیدن جریانی که در آن پایداری های تندرو با آسمان ریسمان بافتن و عمق راهبردی شان عامل اصلی قطعنامه‌های شورای امنیت و شورای احکام علیه مردم ایران هستند.
سعید جلیلی

به گزارش جریان نو سهراب مرادی کارشناس سیاسی در یادداشتی نوشت:  اکنون که انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم به دور دوم کشیده شده و دو کاندیدا با دو  دنیای از تفاوت دیدگاه‌ها پا به عرصه قضاوت مردم ایران عزیز گذاشتند، وظیفه بیش از هر زمان دیگری بر دوش آرای خاکستری سنگینی می کند.

دیدیم چگونه‌ تا دو روز گذشته برای رسیدن به صندلی قدرت،  همدیگر را تخریب کرده و امروز دست در دست گذاشتند تا همچنان دنبال سیاست‌های غلط در تمام زمینه ها باشند.

همراه و همدل عزیز، تکیه جلیلی بر صندلی ریاست جمهور بسیار مضر و مخرب است.

این یادداشت یک پیام سیاسی یا آموزشی نیست، یک هشدار جدی است؛ هشدار برای رای آوردن مخالف سرسخت برجام، FATF و مقصر اصلی ماجرای کرسنت.

هشداری است برای به قدرت رسیدن جریانی که در آن پایداری های تندرو با آسمان ریسمان بافتن و عمق راهبردی شان عامل اصلی قطعنامه‌های شورای امنیت و شورای احکام علیه مردم ایران هستند.

بیایید مانعی باشیم برای نابودی ایران، اگر قرار بود پیامی بدهیم و اعتراضی کنیم با مشارکت زیر۴۰ درصد پیام منتقل شد و گیرنده هم پیام را گرفت، امروز دیگر باید پیام را به شکل دیگری فرستاد و فعلا ایران را نجات داد.

بیایید تصمیم جدی بگیریم برای جلوگیری از فرار بیشتر مغزها، اخراج اساتید و دانشجوهای نخبه، پاک کردن ترس از صورت دخترانمان، امیدواری هرچند اندک به باورهای شکسته جوانان و نوجوانان‌مان، تسکین درد و رنج کارگران عزیز و پرتلاشمان،
همراه عزیز، حداقل برای رفتن با اشتیاق و با لبخند پدرانی که چندصباحی است به خاطر دستهای خالی دیر به خانه می‌روند تا طفلانشان خوابیده باشند و شرمنده نباشد.

هم‌وطن ؛ برای نجات ایران بیاید قدمی اساسی برداریم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=39329

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: