منو

«یسنا» دختر بچه گلستانی بعد از ۵ روز مفقودی زنده پیدا شد+فیلم

فرمانده انتظامی کلاله از پیدا شدن «یسنا دیدار» در زمین های اطراف یلی بدراق خبر داد.
یسنا

به گزارش جریان نو،«یسنا» دختر چهار ساله کلاله‌ای دقایقی پیش توسط گشت پاراگلایدر نیروهای هلال احمر سالم پیدا شد.

«یسنا» دختر بچه چهار ساله اهل کلاله از عصر روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در حالی که همراه مادرش در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی بدراق» کلاله بوده با غفلت مادر مفقود شده بود، پیدا شد.

تمامی تیم‌های امدادی و انتظامی از لحظات اولیه در منطقه حاضر بودند و جست‌وجو با تمام توان و امکانات برای یافتن وی ادامه پیداکرد.

داستان چه بود؟

مادر یسنا ۹ اردیبهشت به‌همراه فرزندش برای کار به مزرعه رفته بود و بنابر اظهارات خودش، بر اثر غفلت، کودک از او فاصله گرفته و به‌دلیل اینکه ارتفاع و حجم محصولات کشاورزی بالا بوده، کودک مفقود می‌شود.

روز یکشنبه گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی‌بدراق کلاله» ازسوی بخشداری به هلال‌احمر گلستان گزارش شد و از همان دقایق اولیه نیروهای هلال‌احمر دست‌به‌کار شده و تلاش برای یافتن این دختر را آغاز می‌کنند.

مدیرعامل هلال‌احمر گلستان گفته: از لحظات اولیه عملیات امدادی با ظرفیت ۱۵۰ نیروی امدادی آغاز شد و کار تجسس با وسایلی مثل کوادکوپتر، سگ‌های جستجوگر و بالگرد همچنان ادامه دارد. تا شعاع ۵ کیلومتریِ منطقه ۳ بار مداوم تجسس شده، اما متأسفانه هنوز هیچ اثری از این دختربچهٔ ۴ ساله پیدا نشده./ فارس

«یسنا» دختر بچه گلستانی بعد از ۵ روز مفقودی زنده پیدا شد+فیلم
سرهنگ سید خلیل هاشمی اظهار کرد: همان گونه که قبلاً اشاره شد در روز ۹ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه خبر مفقودی دختر بچه‌ای به نام «یسنا دیدار» از طریق تماس‌های فوریتی ۱۱۰ به مرکز اطلاع داده شد که بلافاصله نیروهای گشت انتظامی به همراه فرمانده بخش به منطقه مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ساعت ۱۷ عصر همان روز نیروهای هلال احمر در کنار نیروهای مردمی و انتظامی قرار گرفتند و گشت زنی‌ها آغاز شد.

فرمانده انتظامی کلاله با بیان اینکه موضوع از روز دوم به طور جدی تر دنبال شد، گفت: در روز دوم نیروهای دستگاه‌های مختلف چون منابع طبیعی و محیط زیست در کنار نیروهای انتظامی، هلال احمر و مردمی قرار گرفتند و جست وجوها ادامه یافت.

«یسنا» دختر بچه گلستانی بعد از ۵ روز مفقودی زنده پیدا شد+فیلم

وی یادآور شد: با توجه به اینکه این اتفاق در زمین کشاورزی رخ داده و در آن روزی که یسنا مفقود شده بود حدود ۴۰ نفر از کارگران مشغول فعالیت بودند روز گذشته کار بازجویی از این افراد آغاز شد و تحقیقات جناحی همچنان ادامه دارد.

این خبر در حال تکمیل است…

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=33161

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: