منو

شادی گل جنجالی و چیپ تماشایی در فوتبال زنان ایران( فیلم)

چیپ تماشایی و شادی گل خانم گل لیگ برتر زنان مورد توجه کاربران رسانه‌های اجتماعی قرار گرفته است.
فوتبال زنان

در مهم‌ترین دیدار هفته دهم لیگ برتر فوتبال زنان، «افسانه چترنور» با ضربه تماشایی چیپ، گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند؛ شادی گل این بازیکن لیگ برتر زنان مورد توجه کاربران رسانه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

«افسانه چترنور» با یک ضربه تماشایی چیپ، گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند.

بنابرگزارش جریان نو، حساس‌ترین دیدار هفته دهم فوتبال زنان در حالی بین دو تیم شهرداری سیرجان و ملوان در ورزشگاه سردار جنگل برگزار شد که شادی گل منجر به پیروزی «افسانه چترنور» حواشی زیادی به همراه داشت.

چترنور بعد از گل دقایق پایانی، به سمت نیمکت حریف و شخص مریم ایراندوست حرکت کرده و با انجام شادی به سبک کریستیانو رونالدو، موجب ناراحتی سرمربی سابق خود شد.

شادی گل جنجالی و چیپ تماشایی در فوتبال زنان ایران( فیلم)

اختلافات خانم گل فصل گذشته لیگ برتر و سرمربی سابق تیم ملی، بر جامعه فوتبال زنان پوشیده نیست و این دو نفر همواره در فضای مجازی با یکدیگر تنش‌هایی داشتند. اختلاف این دو نفر به حدی بود که بعد از قبول هدایت شهرداری سیرجان توسط مریم ایراندوست، افسانه چترنور و زوج فوتبالی او یعنی شبنم بهشت، بعد از ۹ سال تصمیم به ترک این باشگاه گرفتند.

در دیدار رفت، بعد از گل شبنم بهشت و نشان دادن علامت هیس هنگام شادی، این حرکت موجب ناراحتی مریم ایراندوست شده بود و همین موضوع جنجال‌های بسیاری راه انداخت. حالا در دیدار برگشت نیز، افسانه چتر نور روی پاس «محدثه زلفی»، دروازه تیم سابق خود را باز کرد و با حرکت به سمت نیمکت حریف و انجام شادی به سبک کریستیانو رونالدو، موجب تحریک و ناراحتی مریم ایراندوست شد.

این درحالی است که چترنور، هرگونه شادی جنجالی و تحریک‌آمیز را تکذیب کرده است اما با بررسی فیلم این مسابقه، مشخص است که او بعد از به ثمر رساندن گل به سمت نیمکت حریف و شخص مریم ایراندوست حرکت می‌کند.

شادی جنجالی این بازیکن به سمت نیمکت حریف هم در این ویدیو، قابل مشاهده است.

منبع: ورزش۳

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=20647

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: