منو

رگبار باران در برخی مناطق کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از رگبار باران و وزش باد شدید برای برخی نقاط کشور خبر داد.
هوا

 

به گزارش جریان نو;  صادق ضیاییان درباره شرایط جوی  گفت: در برخی مناطق شمال‌غرب، ارتفاعات رشته کوه البرز به ویژه در مازندران، سمنان، برخی مناطق خراسان شمالی و گلستان، ارتفاعات غرب و جنوب کرمان، ارتفاعات شمال هرمزگان و شرق فارس، رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: روز جمعه، ۲۲ تیر ماه، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی در مازندران، ارتفاعات شمالی استان البرز و تهران، برخی نقاط مازندران، گلستان و سمنان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، از طرفی ارتفاعات شمال کرمان، ارتفاعات شمال هرمزگان و شرق فارس به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید و گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. در پاره‌ای از این نقاط، بارش تگرگ دور از انتظار نیست.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی افزود: کاهش نسبی دما در سواحل شمالی، شمال‌شرق دامنه‌های جنوبی البرز رخ می‌دهد.

ضیاییان درباره شرایط جوی در اوایل هفته آتی نیز اظهار کرد: ارتفاعات البرز مرکزی و برخی مناطق شمال شرق کشور، روز شنبه، ۲۳ تیر، رگبار و رعد و برق مورد انتظار است. همچنین روزهای یکشنبه و دوشنبه، ۲۴ و ۲۵ تیر، در ارتفاعات البرز مرکزی، افزایش ابر و گاهی رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود و جوی آرام در بیشتر نقاط کشور برقرار است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی پایتخت نیز گفت: روز جمعه – ۲۲ تیر ماه نیز آسمان تهران صاف تا کمی ابری و غبارآلود و در بعد از ظهر با ورزش باد و گردوخاک همراه است. همچنین روز شنبه، ۲۳ تیر ماه، آسمان صاف تا کمی ابری و غبار آلود و در بعد از ظهر با وزش باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: اهواز با با بیشینه هوایی ۵۱ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین مرکز استان طی ۲۴ ساعت آینده است.

منبع: ایسنا

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=40613

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: