منو

روز سرنوشت ساز برای پرسپولیس/ جشن صعود سرخپوشان در آزادی؟

تیم پرسپولیس در آخرین مسابقه از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه از ساعت 19:30 به مصاف تیم الدحیل قطر خواهد رفت.
صعود

به گزارش جریان نو، فردا آخرین نماینده فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا در حالی به مصاف الدحیل قطر خواهد رفت که برای صعود، اول باید حریف را شکست بدهد و دوم امیدوار باشد تیم های دیگر در گروه های مختلف طبق میل سرخپوشان تهرانی نتیجه بگیرند. قوانین صعود در این دوره لیگ قهرمانان آسیا پیچیده شده و همه تیم های دوم گروه ها صعود نخواهند کرد. تنها سه تیم برتری که جایگاه دوم گروه‌های A تا E را به دست آورده‌اند، راهی مرحله یک‌هشتم نهایی می‌شوند و دو تیم دیگری که به رتبه دوم رسیده‌اند، با ادامه رقابت‌ها وداع خواهند کرد.

پرسپولیس در بازی رفت با ارایه یک فوتبال برتر و تاکتیکی توانست الدحیل را در قطر شکست بدهد و زمینه اخراج «هرنان کرسپو» را فراهم کرد. اکنون تیم الدحیل با گالتیه سرمربی جدیدش در ورزشگاه آزادی به میدان می آید و مقابل چشم هواداران پرشمار و پرشور پرسپولیس کار سختی خواهد داشت. گالتیه ۵۶ ساله سرمربی اسبق پاری سن ژرمن حالا مقابل یحیی گل محمدی و شاگردانش قرار می گیرد و باید دید این مربی گرانقیمت فرانسوی چه تغییراتی در شیوه بازی الدحیل ایجاد خواهد کرد ولی پرسپولیس نباید مقابل الدحیل امتیاز از دست بدهد.

صعود

الدحیل در حال حاضر با ۴ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته و شانسی برای صعود ندارد و انگیزه زیادی برای این مسابقه ندارد ولی می‌خواهد از اعتبارش دفاع کند. این تیم سه باخت دارد که دو شکست مقابل النصر عربستان و یک باخت هم از پرسپولیس متحمل شده است. پرسپولیس اما ۸ امتیازی است و تساوی بد موقع مقابل استقلال تاجیکستان کار این تیم را برای صعود دشوار کرده است. در حال حاضر تیم‌های پاختاکور ازبکستان و شارجه امارات رقیب های اصلی پرسپولیس برای صعود هستند.

وحید امیری به احتمال فراوان در بازی فردا شب به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود اما سعید صادقی که از ابتدا در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت. امید عالیشاه هم شاید به ترکیب اصلی برگردد. شهاب زاهدی با ۴ گل زده بهترین گلزن سرخپوشان است. در آنسوی میدان فیلیپ کوتینیو، روبن سمدو و ادمیلسون جونیور  سه ستاره سرشناس الدحیل به دلیل مصدومیت و محرومیت مقابل پرسپولیس غایب خواهند بود. پرسپولیس در صورت پیروزی مقابل الدحیل می‌تواند جشن صعود را با حضور هوادارانش برگزار کند./فارس

برنامه مسابقات و جدول گروه E

استقلال تاجیکستان – النصر عربستان ساعت ۱۹:۳۰

پرسپولیس – الدحیل قطر ساعت ۱۹:۳۰

جدول گروه

۱- النصر عربستان ۱۳ امتیاز
۲- پرسپولیس ۸ امتیاز
۳- الدحیل قطر ۴ امتیاز
۴- استقلال تاجیکستان ۲ امتیاز

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=12068

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: