منو

رنگ سال ۱۴۰۳ چه رنگی است و با چه رنگ هایی ست می شود؟

اگر می خواهید بدانید رنگ سال ۱۴۰۳ چه رنگیست و با چه رنگ هایی ست می شود، این مطلب را از دست ندهید.

رنگ سال ۱۴۰۳ “هلویی” یا “هلویی مخملی” است. این رنگ گرم و آرامش بخش حس خوش بینی و آرامش را تراوش می کند و منعکس کننده تمایل ما برای تغذیه عاطفی و بازگشت به سادگی است. آغوش گرم و صمیمانه آن پیامی از شفقت و همدلی را منتقل می کند، با حساسیتی دنج که مردم را دور هم جمع می کند. این یک رنگ ساده برای ترکیب کردن است و لحنی ملایم و هماهنگ به هر پالتی اضافه می کند.

رنگ هلویی از لطافت و مهربانی تسکین دهنده برخوردار است. به خودتان اجازه دهید به رنگ هلویی نرم و مخملی آن جذب شوید و کشف کنید که چقدر می تواند غنی و مغذی باشد! سایه ای گرم و دنج که با ظرافت بین صورتی و نارنجی تعادل برقرار می کند و لحظه ای از صلح، آرامش و آرامش را القا می کند. اشتیاق برای نزدیکی، اشتراک گذاری، شفقت و همدلی را به همراه دارد. در رنگ هلویی شما همچنین می توانید لحن شاعرانه، رمانتیک یا فضایی قدیمی را کشف کنید.

رنگ سال ۱۴۰۳ چه رنگی است و با چه رنگ هایی ست می شود؟

ست کردن رنگ هلویی در پالت رنگی تک رنگ

با ست کردن هلویی با رنگ های گرم دیگر، رنگ نرم و پرورش دهنده را در پروژه های خلاقانه خود پیاده کنید. رنگ هلویی مخملی به عنوان هدیه ای به حواس لقب گرفته است که به آن اجازه می دهد “یک رابطه همزیستی بین حس چشایی، بینایی، لامسه و رایحه ما ایجاد کند.” یک پالت رنگ تک رنگ جلوه های زیبایی شناختی زیبایی را ایجاد می کند. هلویی را به این پالت خود اضافه کنید تا طرح های خود را گرم کرده و به عمق اضافه کنید. برای ایجاد این ظاهر، رنگ های زرد کره ای، نارنجی روشن و صورتی ملایم را انتخاب کنید.

ست کردن رنگ هلویی در یک پالت رنگی قدیمی

رنگ سال ۱۴۰۳ چه رنگی است و با چه رنگ هایی ست می شود؟

حسی از قدیمی در رنگ هلویی وجود دارد . این رنگ ما را به یاد دهه ۸۰ می اندازد، زمانی که دیوارهای هلویی یک انتخاب محبوب بودند. از تاریخ ایده بگیریدو رنگ هلویی را با سایر رنگ های محبوب دهه ۸۰ مانند ارغوانی، آبی، اخرایی و سبز دریایی ترکیب کنید. نگاه لایه لایه است، اما همچنان آرام است.

ست رنگ هلویی در یک پالت رنگی با رنگ های شاد و تند

رنگ سال ۱۴۰۳ چه رنگی است و با چه رنگ هایی ست می شود؟

جریان نو نوشت،رنگ امسال ملایم است، اما این بدان معنا نیست که نمی توان از آن در کنار رنگ های پر جنب و جوش استفاده کرد! برای ظاهری پویاتر، آن را در کنار قرمزهای تیره و آبی روشن قرار دهید. این ترکیب برای تابستان ها ایده جذابی است.

ترکیب رنگ سال با سایه های پررنگ تر می تواند به هر چیزی که طراحی می کنید و به آن یک سلسله مراتب بصری اضافه کند. در نگاه اول، رنگ سال  ممکن است در تضاد با موج جزر و مدی آبی های طبیعی و سبز باشد، اما هلویی در واقع می تواند آن رنگ‌ها را با ایجاد حس هماهنگی با آن ها بالا ببرد.

نیاز ذاتی در ذهن انسان برای متعادل کردن رنگ‌ها برای متعادل کردن دما وجود دارد، اگر هلویی را کنار رنگ های خنک‌تری مانند رنگ‌های آبی و سبز زیادی استفاده می‌کنید، تعادل لازم از گرما را ایجاد می کنید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=21157

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: