منو

رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد: قطع درختان سعدآباد غیرقانونی بود

قطع درختان سعدآباد در چند روز گذشته در فضای مجازی جنجال به پا کرد و در همین راستا رئیس شورای شهر اعلام کرد مجموعه سعدآباد برای قطع درختان مجوز کمیسیون ماده ۷ را دریافت نکرده بود.

به گزارش جریان نو، قطع درختان سعدآباد در چند روز گذشته در فضای مجازی جنجال به پا کرد. مدیران مجموعه تاریخی – فرهنگی سعدآباد که زیرمجموعه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اداره می‌شود خبر داده‌اند که تنها ۳ درخت در این مجموعه تاریخی-فرهنگی قطع شده است با این وجود «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه کار خلاف در مجموعه سعدآباد این بود که مجوز کمیسیون ماده هفت را دریافت نکرده بودند،گفت: سازمان بوستان ها هم اگر می خواهد درخت قطع کند باید اجازه بگیرد، چه برسد به مجموعه های دیگر. بنده این موضوع را مطرح کردم و بی بی سی اعلام کرد که ما حمایت کرده ایم. از بی بی سی انتظاری نیست و از رسانه های خود درخواست می کنیم اخبار را به درستی ارسال کنند. باید سعی کنیم خودمان برای خودمان مشکل ایجاد نکنیم.

وی با تأکید بر اینکه مسائلی که برای بنده مبهم است بلافاصله با تماس، پیگیری می کنم، گفت: در خصوص مسئله آب و یا قطع درختان مجموعه سعدآباد، موضوع را بلافاصله پیگیری کردیم. درست است که مشکل کم آبی داریم اما نباید آب بوستان ها را قطع کرد.

چمران گفت: اینکه بگویند درختان آب نمی خواهند و باید رها شوند، درست نیست. درختان اگر از بین برود به حیات انسان ها لطمه وارد می شود. اگر آب درختان بوستان چیتگر و لویزان خشک شوند، خسارات جبران ناپذیر خواهد بود. آب شرب مردم باید تأمین شود اما آب درختان را نیز باید با روش های مختلف تأمین کنیم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=10272

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: