منو

دولت به کدام خانواده‌ها زمین رایگان می‌دهد؟

وزارت راه و شهرسازی مکلف شد تا یک قطعه زمین به صورت رایگان به خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال اختصاص دهد.
زمین رایگان

به گزارش جریان نو، حمایت از خانواده و فرزندآوری امری بسیار اساسی است که توجه به آن امری ضروری است. خانواده به عنوان سلول اولیه جامعه، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به فرد و جامعه دارد. حمایت از خانواده با ارتقاء روابط داخل خانواده، ارائه حمایت‌های مالی و روحی به اعضای خانواده و ارزش‌های فرهنگی و اخلاقی به کودکان، می‌تواند باعث تقویت نسل‌ها و افزایش سرمایه انسانی جامعه شود. فرزندآوری نیز به عنوان پایه‌ای از ارتباطات انسانی و توسعه جامعه، اهمیت بسیاری دارد. حمایت از فرزندآوری با ایجاد شرایط مناسب برای رشد و پرورش فیزیکی و ذهنی کودکان، آموزش و پرورش موثر، و فراهم‌کردن فرصت‌های مختلف برای آنان، می‌تواند به توسعه سالم و پایدار نسل‌های آینده کمک کند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر روز گذشته (سه‌شنبه ۳ بهمن ماه) در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در بخش درآمدی، با تصویب بند الحاقی ۲ تبصره ۱۳ این لایحه به شرح زیر موافقت کردند:

به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، وزارت راه و شهرسازی مکلف است در سال ۱۴۰۳ یک قطعه زمین به صورت رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر زیر بیست سال اختصاص دهد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=19160

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: