منو

جزییات احداث یک آرامستان جدید در شرق پایتخت

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران درباره نقطه‌یابی آرامستان‌های جدید شهر تهران گفت: نقطه‌یابی‌ها انجام شده، اما تا با مالک توافق کامل حاصل نشود این نقاط قابل اعلام نیست البته زمینی در شرق تهران تقریبا توافق نهایی آن حاصل شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از توافق نهایی با یکی از مجموعه‌ها جهت احداث یکی از آرامستان‌های پایتخت در شرق تهران خبر داد.

به گزارش جریان نو، حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، امروز در حاشیه آیین بهره‌برداری از ۴ بازار میوه و تره‌بار شهرداری تهران در قالب یکصد و بیستمین پویش امید و افتخار اظهار کرد: در حوزه احداث بازار‌های میوه و تره‌بار هر تعداد که آماده می‌شود تحویل شهروندان تهرانی می‌دهیم تا روند خدمت‌رسانی سرعت بگیرد.

امروز در قالب یکصد و بیستمین پویش امید و افتخار چهار بازار میوه و تره‌بار در مناطق ۱۱، ۹، ۶ و ۲۲ به بهره‌برداری می‌رسد تا از این پس در روند خدمت‌رسانی به شهروندان تهرانی قرار بگیرند. تا پایان سال جاری نیز ۴۰ بازار میوه و تره‌بار دیگر احداث و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در نقاطی که محیط اجازه می‌دهد این بازار‌ها با معماری ایرانی اسلامی اجرا شود. همچنین کیفیت و توجه به آن را در دستور کار قرار دادیم و شیوه برخورد نیز با مشتریان قطعا بهبود پیدا خواهد کرد. به این ترتیب کیفیت محصولات و تکریم شهروندان در میادین میوه و تره‌بار در دستور کار قرار دارد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=34182

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: