تصاویری زیبا از مادرانِ ایران زمین+(تصاویر)

مادر سیمای عاشقانگی و گذشت در فرهنگ ملت ایران و بسیاری از کشورهای جهان است. زیبایی بی حدو حصر مادران آبادی‌های ایران را از دریچه این دوربین ببینید.
مادر

به گزارش جریان نو، مادران و زنان خستگی ناپذیر ایرانی، با تلاش و فعالیت دو چندان در بیشتر ساعت‌های روز سرگرم کار هستند تا باری از دوش همسر خود بردارند و زندگی شان بر مدار تولید به حرکت درآید. این زنان و مادران، بخش حیاتی، قابل توجه و مهمی از جامعه انسانی را تشکیل می‌دهند و از آنان به عنوان ستون معیشت پایدار و تامین امنیت مواد غذایی برای خانواده و جامعه یاد می‌شود.

تصاویری زیبا از مادرانِ ایران زمین+(تصاویر) تصاویری زیبا از مادرانِ ایران زمین+(تصاویر) تصاویری زیبا از مادرانِ ایران زمین+(تصاویر) تصاویری زیبا از مادرانِ ایران زمین+(تصاویر) تصاویری زیبا از مادرانِ ایران زمین+(تصاویر) تصاویری زیبا از مادرانِ ایران زمین+(تصاویر) تصاویری زیبا از مادرانِ ایران زمین+(تصاویر) تصاویری زیبا از مادرانِ ایران زمین+(تصاویر) تصاویری زیبا از مادرانِ ایران زمین+(تصاویر) تصاویری زیبا از مادرانِ ایران زمین+(تصاویر) تصاویری زیبا از مادرانِ ایران زمین+(تصاویر) تصاویری زیبا از مادرانِ ایران زمین+(تصاویر) تصاویری زیبا از مادرانِ ایران زمین+(تصاویر) تصاویری زیبا از مادرانِ ایران زمین+(تصاویر) تصاویری زیبا از مادرانِ ایران زمین+(تصاویر) تصاویری زیبا از مادرانِ ایران زمین+(تصاویر) تصاویری زیبا از مادرانِ ایران زمین+(تصاویر) تصاویری زیبا از مادرانِ ایران زمین+(تصاویر) تصاویری زیبا از مادرانِ ایران زمین+(تصاویر) تصاویری زیبا از مادرانِ ایران زمین+(تصاویر)

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=16071

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: