منو

بازی الناز شاکردوست در «بی‌بدن» متعادل نبود

یک کارشناس سینما گفت: معتقدم بازی الناز شاکردوست در فیلم سینمایی «بی‌بدن» متعادل نبود و گاهی اوقات پرخاشگری‌های بی‌موردی دیده می‌شد.
بی بدن

قربانعلی تنگ‌شیر کارشناس و استاد دانشگاه سینما درباره بازی بازیگران  فیلم سینمایی بی بدن که این روزها در سینماهای سراسر کشور درحال اکران است گفت: فیلم سینمایی بی‌بدن نوعی احساس‌گرایی ارائه می‌دهد. به طور کلی این فیلم خوب است و کارگردان خوبی هم دارد اما از نظر من،  بازی سروش صحت خوب نیست. بازی سروش صحت حالتی منفعلانه و خنثی دارد. کاملا واضح است که او تلاش کرده که نقشش را خیلی خوب بازی کنند.

جریان نو نوشت؛ وی ادامه داد: همچنین در مورد بازی نوید پورفرج به عنوان بازرس فیلم بی بدن می‌توانم بگویم که او بیش از اندازه اختیاراتش در این فیلم نشان داده می‌شد, در حالی که بازپرس در خانه مردم یا در خانه متهم و شاکی هیچ وقت به این اندازه مراجعه حضوری ندارد و نمی‌تواند  به این اندازه  پیگیر داستان باشد؛ بنابراین آقای نوید پورفرج  به عنوان بازپرس حقیقی خوب بود ولی در بیشتر نقش‌هایی که داشت بیش از اندازه قدرت و نفوذ خود را نشان داده بود.

این کارشناس سینما افزود: به هر حال از نظر من ضعف‌هایی که فیلم سینمایی بی‌بدن داشت در ابتدا بازی بازیگران بود که حتی الناز شاکردوست، سروش صحت و نوید پور فرج برای ایفای نقش خود تلاش بسیاری کردند تا بتوانند در نهایت فیلم خوبی ارائه دهند و به تماشاگران و مخاطبان بگویند که بازی کردن در فیلم‌های جنایی و دادگاهی بسیار سخت است، چون درآوردن بازی و سکانس در دادگاه حتی در فیلم‌های هالیوودی هم بسیار سخت و سنگین است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=29495

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: