بازار ایران خودرو کساد شد/ ریزش ۲۵۰ میلیونی این خودرو

آخرین قیمت انواع خودرو دنا از محصولات پرطرفدار ایران خودرو را در این گزارش مشاهده کنید.
ایران خودرو

به گزارش جریان نو ، قیمت خودرو در بازار تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرد. این عوامل شامل عوامل داخلی و خارجی می‌شوند. عوامل داخلی شامل مواردی مانند کیفیت خودرو، تکنولوژی استفاده شده در ساخت، قابلیت‌های امنیتی و رفاهی، طراحی و برند خودرو و … هستند. عوامل خارجی شامل مواردی مانند نرخ ارز، قیمت سوخت، قوانین و مقررات دولتی، رقابت با سایر شرکت‌های خودروسازی، تقاضای بازار و … هستند. بنابراین، قیمت خودرو در بازار خودرو تحت تأثیر مجموعه‌ای از عوامل داخلی و خارجی قرار می‌گیرد که هر یک از آن‌ها می‌تواند بر قیمت نهایی خودرو تأثیرگذار باشد.امروز نیز قیمت برخی از مدل‌های پژو ۲۰۷ را همراه با روند افزایشی می‌خوانید.

قیمت دنا صفر در بازار آزاد کاهشی شده است. بر اساس قیمت روز محصولات ایران خودرو، قیمت دنا پلاس ۶ دنده توربو صفر ۷۴۲ میلیون تومان شده است. بررسی کاهش قیمت خودرو حاکی از ریزش ۱۵۸ میلیون تومانی این محصول نسبت به ابتدای سال است. همچنین قیمت صفر دنا پلاس دنده ای ساده سال ۱۴۰۱ از ۷۷۰ میلیون در ابتدای سال به ۶۵۰ میلیون تومان رسیده است و ۱۲۰ میلیون ریخته است. قیمت دنا پلاس اتوماتیک توربو که ابتدای سال یک میلیاردو۵۰ میلیون بود حالا ۸۰۰ میلیون تومان شده است که ۲۵۰ میلیون ارزان شده است.

بر اساس قیمت محصولات ایران خودرو ، قیمت کارخانه دنا پلاس جوانان اتوماتیک توربو حوالی ۶۶۹ میلیون تومان تصویب شده است. همچنین قیمت دنا پلاس در کارخانه برای مدل اتوماتیک توربو نیز ۵۴۴ میلیون است.

بازار ایران خودرو کساد شد/ ریزش ۲۵۰ میلیونی این خودرو بازار ایران خودرو کساد شد/ ریزش ۲۵۰ میلیونی این خودرو

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=12400

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: