منو

آشتیانی: از بین استقلال و پرسپولیس یکی واگذار شود/ خطیر و نکونام چند ماه صبر کنند

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: برای ای‌اف‌سی واگذاری یکی از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هم کفایت می‌کند.
استقلال

به گزارش جریان نو، امیررضا واعظی آشتیانی مدیرعامل اسبق استقلال درباره خبر خوشی که وزرات ورزش درباره مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس داده است به خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین» گفت: بنده هم این موضوع را شنیده ام و امیدوارم خبری که گفتند محقق شود حالا اینکه این خبر چه هست را کسی اطلاع ندارد. البته قطعا به بحث مالکیت دو مجموعه مرتبط می شود.

وی افزود: حتما دلیل ندارد دو باشگاه را به خصولتی یا خصوصی واگذار کنند زیرا اگر یکی را هم را واگذار کنند مشکل حل می شود.دغدغه هواداران دو تیم همین است و  حتی به لحاظ سیاسی برای کشور مهم است. اگر یکی از این باشگاهها زیر مجموعه دولت بماند ای اف سی مشکلی نخواهد داشت. در دنیا هم سابقه داشته که برخی باشگاهها دولتی بوده اند.

این مدیر درباره شرایط این روزهای استقلال گفت: امیدوارم استقلال روزهای بهتری را سپری کند و اختلافات از بین برود.چون هم هزینه شده است و هم حیف است. مدیرعامل و سرمربی محترم تا پایان فصل یعنی تا چند ماه دیگر  مدارا کنند و اه ندهند استقلال اسیر حواشی شود.

وی درباره شایعه عدم برگزاری جلسات هیات مدیره با حضور تمام اعضا گفت: جلسات هیات مدیره برگزار می شود تا به مشکلات رسیدگی کنند. باید برگزار شود و اساسا هیات مدیره برای زمان های حساس است. بنده فقط تاکید می کنم که اگر هم آنجا اختلافاتی وجود دارد مدارا کنند و به سمت و سویی نروند که استقلال با این شرایط خوبی که در جدول دارد اسیر خودزنی شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=24288

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: