آزمون سراسری نوبت دوم در روز‌های ۲۱ و ۲۲ تیر ماه برگزار می شود/ نتایج نهایی نیمه دوم مهر اعلام می‌شود

رئیس سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از تغییر در زمان برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری خبر داد و گفت: این آزمون در صبح روز‌های ۲۱ و ۲۲ و بعد از ظهر ۲۱ تیره ماه یعنی در ۳ نیم روز برگزار می‌شود.
نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد چه وقت اعلام می‌شود؟

به گزارش جریان نو:عبدالرسول پورعباس درباره تغییر در زمان برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری گفت: با توجه به محدودیت زمانی ۵۰ روز برای انتخاب رئیس جمهور دیروز جلسه‌ای را با شورای نگهبان برگزار کردیم و قرار شد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در تاریخ هشتم تیره ماه برگزار شود و همچنین با توجه به اینکه احتمال به دور دوم کشیده شدن این انتخابات نیز وجود دارد و در صورت به دور دوم کشیده شدن باید در هفته بعدش و یعنی تاریخ ۱۵ تیره ماه دوره دوم انتخابات برگزار شود، مقرر شد نوبت دوم آزمون سراسری خارج از این محدوده زمانی ۵۰ روز و در صبح روز‌های ۲۱ و ۲۲ و بعد از ظهر ۲۱ تیره ماه یعنی در ۳ نیم روز برگزار شود.

وی ضمن اشاره به اینکه آزمون سراسری با همان شیوه و روالی که قرار بود در هفتم و هشتم تیر ماه برگزار شود در روز‌های ۲۱ و ۲۲ تیره ماه برگزار می‌شود، ادامه داد: اطلاع رسانی‌هایی جزئی‌تر در اطلاعیه‌های بعدی انجام می‌شود.

رئیس سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور افزود: امیدواریم با تغییر زمان برگزاری آزمون این فرصت برای داوطلبان ایجاد شود تا با این ضایعه کنار بیایند و خودشان را آماده کنند.

پورعباس بیان کرد: تغییر زمان برگزاری آزمون سراسری در تمام برنامه‌های تغییر ایجاد می‌کند و پیش‌بینی می‌شود اعلام نتایج نهایی در نیمه مهر ماه انجام شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=35380

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: