منو

چرا عارف بهترین گزینه بود؟

دکتر عارف در مقام معاون اولی، پزشکیان به دلیل تجربه و تحصص و نداشتن اصطکاک با رییس جمهوردر بین گزینه های ممکن مناسب تر بود.
حجاب

به گزارش جریان نو، احمد زیدآبادی درباره انتخاب محمدرضا عارف به عنوان معاون اول رئیس جمهور نوشت: علی لاریجانی می‌توانست رئیس‌جمهور به نسبت مناسبی برای جمهوری اسلامی در این مرحله از عمر خود باشد، اما معاون اول مناسبی‌ برای مسعود پزشکیان نبود، درست به این دلیل که گرایشش به ایفای نقشِ اول است!

به نظرم در مقام معاون اولی، با پزشکیان به اصطکاک می‌رسید. محمدجواد ظریف از انرژی و انگیزهٔ لازم برای ایفای نقش معاون اولی برخوردار است، اما او بیش از اندازه تحریک‌پذیر و زودرنج و پرهیجان است.اگر معاون اول می‌شد، مخالفانش برای تحریک روزانهٔ اعصاب او، وسوسه می‌شدند و او را گرفتار حاشیه پس از حاشیه می‌کردند.

اسحاق جهانگیری، به رغم برخی توانایی‌هایش فقط می‌توانست انگ تداوم دولت حسن روحانی را بر پیشانی دولت پزشکیان پررنگ‌تر کند. دکتر طیب‌نیا در مقام اقتصاددان و مدیر اقتصادی، شاید حوصلهٔ رسیدگی به انبوهی از کارهای اجرایی کسالت‌بار اما ضروری را نداشته باشد. آذری جهرمی برای پست معاون اولی به نظرم بیش از اندازه جوان و فاقد تجربهٔ کافی برای هماهنگ کردن گله‌ای از گربه‌هاست! به همین دلایل نوشتم که دکتر عارف در بین گزینه‌های ممکن، انتخابی‌مناسب‌تر است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=42264

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: