منو

کاربران سامسونگ بخوانند؛ بزودی ارسال پیام‌های ماهواره‌ای با گوشی‌های سامسونگ ممکن می‌شود

رابط کاربری ONE UI 7 قابلیت ارسال پیام‌های ماهواره‌ای را به گوشی‌های گلکسی سامسونگ خواهد آورد؛ چه زمانی باید انتظار معرفی این قابلیت را داشت؟
سامسونگ

جریان نو؛ براساس گزارش گجت‌نیوز، به نظر می‌رسد انتظار کاربران گوشی های گلکسی سامسونگ برای بهره‌مندی از قابلیت تماس و ارسال پیام ماهواره ای به سر آمده و رابط کاربری ONE UI 7 قرار است این قابلیت را در سال جاری به برخی دستگاه‌های منتخب این کمپانی بیاورد. این اخبار جدید بر اساس کند و کاوهای انجام‌شده در کد اپلیکیشن‌های توسعه‌داده‌شده برای گوشی‌های کهکشانی سامسونگ منتشر شده‌اند.

کاربران سامسونگ بخوانند؛ بزودی ارسال پیام‌های ماهواره‌ای با گوشی‌های سامسونگ ممکن می‌شود

تماس و ارسال پیام ماهواره ای؛ تحفه ONE UI 7 برای گوشی‌های گلکسی سامسونگ

بر اساس رمزگشایی‌های وبسایت مطرح Android Authority از اپلیکیشن‌های اختصاصی سامسونگ، کلیدواژه‌هایی مانند «مد ماهواره» یا «ارسال پیام فوری از طریق ماهواره» در برخی از آن‌ها مشاهده شده‌اند. البته نمی‌توان صرفا با استناد به این مساله حضور این قابلیت در گوشی‌های گلکسی در سال ۲۰۲۴ را تایید کرد؛ اما می‌توان تا حد خوبی مطمئن شد که همزمان با انتشار اندروید ۱۵ کاربران گوشی های سامسونگ نیز از طریق رابط کاربری وان یو آی ۷ قابلیت تماس و پیام ماهواره‌ای را دریافت خواهند کرد.

بد نیست بدانید که سامسونگ در این مساله به‌طور قابل توجهی عقب‌تر از رقیب دیرین خود اپل قرار گرفته و اصلا تمایلی به عقب افتادن بیشتر در این حوزه ندارد. سال گذشته یکی از مسئولین سامسونگ وعده تعبیه قابلیت اتصال دوطرفه ماهواره‌ای در گوشی‌های گلکسی در سال ۲۰۲۴ را داده بود. با این وجود نه خانواده گلکسی اس ۲۴، نه گلکسی زد فولد ۶ و نه گلکسی زد فلیپ ۶ هیچ‌یک به این قابلیت مجهز نیستند.

در این میان همچنین ماه‌هاست که شایعه اضافه شدن قابلیت تماس ماهواره‌ای به گوشی‌های اندرویدی به سیستم عامل اندروید ۱۵ نیز به گوش می‌رسد. این مساله البته هنوز به‌طور رسمی تایید نشده؛ اما می‌تواند نشانه دیگری از احتمال تعبیه قابلیت‌های ماهواره‌ای پیشرفته در رابط کاربری ONE UI 7 باشد. سامسونگ همچنین ممکن است در این بخش با ارائه امکان ارسال پیام‌های ماهواره‌ای در اپلیکیشن‌های مختلف گوی سبقت را از اپل و سایر گوشی‌سازان نیز بدزدد.

البته پهنای باند موجود برای اینترنت ماهواره‌ای آن‌قدر زیاد نیست که بتوان انتظار اتصال اپلیکیشن‌های اندرویدی مختلف به این شبکه و عملکرد بی‌نقص آن‌ها را داشت. اما این قابلیت سامسونگ می‌تواند حداقل امکان پیام‌رسانی یا ارسال اطلاعات محدود به سایرین در اپلیکیشن‌های مختلف را فراهم کند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=41231

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: