منو

حمله پهپادی یمن به حساس ترین نقطه تل آویو + فیلم لحظه اصابت پهباد

بامداد جمعه یک پهپاد وارد حریم هوایی تل‌آویو شد و یک ساختمان را در نزدیکی سفارت آمریکا هدف قرار داد، نیروهای یمنی مسئولیت این حمله را برعهده گرفتند.
یمن

جریان نو؛ رسانه‌های صهیونیستی به نقل از منابع امنیتی گزارش دادند که یک پهپاد بزرگ از سمت دریا در ارتفاع پائین به تل‌آویو نزدیک شد و مشخص نیست که چگونه توانسته از همه لایه‌های سیستم‌های دفاعی عبور و به ساختمانی در تل‌آویو برخورد کند.

ین درحالی است که پیش از این یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه ای از حمله پهپادی به تل آویو خبر داده و اعلام کرده بود: به یاری خداوند عملیات نظامی منحصر به فردی اجرا شد که طی آن یکی از اهداف مهم در منطقه یافا اشغالی (آنچه در اسرائیل تل آویو نامیده می شود) هدف قرار گرفت.

بر اساس اعلام یحیی سریع عملیات با پهپاد جدیدی به نام یافا انجام شد که توان عبور از سامانه های رهگیری دشمن را دارد و توانست با موفقیت به هدفش اصابت کند. ما اعلام می کنیم که منطقه یافا اشغالی منطقه غیرامن است و هدف اساسی خواهد بود که در تیررس سلاح ما است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: ما روی جبهه داخلی دشمن صهیونیست تمرکز خواهیم کرد و عمق این رژیم را هدف قرار خواهیم داد. ما بانک اهدافی در فلسطین اشغالی داریم که از جمله آنها اهداف نظامی و امنیتی حساس هستند.

وی افزود: به یاری خداوند اهداف نظامی و امنیتی حساس در واکنش به کشتار دشمن صهیونیست و جنایات روزانه آن هدف قرار خواهد گرفت. ما به پشتیبانی از مبارزان در غزه و مدافعان امت اسلامی و عربی ادامه خواهیم داد. عملیات ما تا توقف جنگ و محاصره ملت فلسطین در غزه ادامه خواهد داشت.

عبور پهباد یمنی از گنبد آهنین

گنبد آهنین و سایر سامانه‌های پدافند هوایی رژیم صهونیستی نتوانستند این پهپاد را شناسایی و رهگیری کنند، به عبارتی پهپاد نیروهای مسلح یمن (بسته به نوع مسیر) حداقل ۱۵۰ کیلومتر و حداکثر۳۰۰ کیلومتر در سرزمین‌های اشغالی بدون رهگیری پرواز کرده است.

منابع (العربیه/الحدث) گزارش دادند که ارتش رژیم اسرائیل تحقیقاتی در مورد اینکه چگونه یک پهپاد حدود ۲۰۰۰ کیلومتر را در عرض ۱۰ ساعت طی کرده است، آغاز کرد.

این منابع افزودند: موتور این پهپاد بر روی یک ساختمان مسکونی در مرکز تل آویو، در منطقه ای که مقرهای دیپلماتیک از جمله سفارت آمریکا در آن قرار داشت، سقوط کرد.

محل اصابت در نزدیکی کنسولگری آمریکا در شهر اشغالی تل‌آویو صورت گرفته است و با توجه به اینکه انصارالله یمن همواره آمریکا را مسئول جنایت رژیم صهیونیستی می‌داند نشان می‌دهد که پهپاد توانسته به هدف از پیش تعیین شده خود اصابت کند.

تصاویر و ویدئوهای منتشر شده توسط ساکنان و فعالان محلی، ابرهای دود را نشان می‌دهد که از ساختمانی در شهر بلند شده است، این موضوع نشان‌دهنده بزرگ بودن ابعاد تخریب در نتیجه این حمله است.

در نتیجه این حمله یک اسرائیلی کشته و  ۸ تن دیگر زخمی شدند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=41204

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: