منو

سرویس خبری فروردین ۱۲, ۱۴۰۳

ببعی

بازخوانی عاشقانه خاطره‌انگیز دین مارتین در صدا و سیما(فیلم)

ببعی با صداپیشگی محمد بحرانی ترانه مشهور “Sway” را در مهمونی ایرج طهماسب اجرا کرد. “Sway” مشهورترین نسخه انگلیسی یک مامبو مکزیکی است که در میانه دهه ۱۹۵۰ میلادی با اجرای#دین_مارتین، خواننده، بازیگر و شومن ایتالیایی‌تبار آمریکایی (۱۹۹۵ – ۱۹۱۷) منتشر شد. این ترانه عاشقانه بار‌ها توسط هنرمندان مختلف بازخوانی شده است.

سیاه گوش معروف شبح جنگل

مشاهده نادر «شبح جنگل» در حال شکار در روز(فیلم)

یک سیاه‌گوش قفقازی در حال شکار در شمال شرقی ترکیه دیده شد. این حیوان اغلب “شبح جنگل” نامیده می‌شود، زیرا معمولاً در شب شکار می‌کند، اما این ظاهر غیرمعمول به دانشمندان این فرصت را داد تا عادات آن‌ها را مطالعه کنند. محققان می‌گویند که چیز زیادی در مورد آنچه سیاه‌گوش قفقازی در طول روز انجام می‌دهد نمی‌دانند.

 مجلس

 مجلس انقلابی در مسیر اتحاد ولایی

دکتر شاهرخ رامین، دبیر کل حزب اسلامی در نشست مطبوعاتی قبل از برگزاری انتخابات اسفند ۱۴۰۲، با ارائه تحلیلی جامع از شرایط سیاسی داخلی و تغییرات ژئوپلتیک منطقه ای دو پیش بینی مهم و یک راهبرد ویژه ارائه کرد.

ایمپلنت دندان

همه چیز در خصوص ایمپلنت دندان ۱۴۰۳

ایمپلنت دندان یک روش جایگزینی دایمی برای دندان‌های گمشده است. در این روش، یک جزء فلزی (معمولاً تیتانیم) به عنوان پیشانی (پیشانی) در استخوان فک کشیده می‌شود. سپس، بر روی این پیشانی، یک کاپ (ابزار مخصوص) متصل شده و سپس دندان مصنوعی (کرون یا پل) بر روی کاپ قرار داده می‌شود.

ترافیک

جاده کندوان یک طرفه شد؛ ترافیک در هراز

سید محسن هاشمی با اظهار اینکه مسیر جنوب به شمال جاده کندوان به دلیل تخلیه بار ترافیکی تا اطلاع بعدی مسدود است، افزود: هم اکنون مسیر شمال به جنوب کندوان محدوده میانک، ماسال و طویر ترافیک به صورت سنگین جریان دارد.

یادداشت تلگرامی؛
از ۱۲ فروردین ۵۸ تا امروز

محسن مهدیان در یادداشتی تلگرامی نوشت: جمهوری اسلامی چیست؟ جمهوری اسلامی مسوولین آن است؟ ساختارهاست؟ قانون اساسی است؟ رهبری است؟ جمهوری اسلامی هیچ کدام از این نیست. جمهوری اسلامی به آدم ها و ساختارها و قوانین نیست. جمهوری اسلامی یعنی مردم.

مریخ

پسر پروفسور حسابی سند خرید زمین در مریخ را رو کرد

پروفسورحسابی، با پرداختی مشخص، و نموداری از اقساطی معین، برای خرید قطعه زمینی در مریخ، این اقدام آرنگ گونه (سمبلیک) از سوی مردم ایران و سایر کشورها، در روند اقداماتی پژوهشی وماندگار درامور نوین فضایی، به جای هزینه برای جنگ‌های بین‌المللی و خون و خونریزی، حتی جنگ سرد، به منظور پرهیز از تلف‌کردن دستاوردهای ارزشمند ملی و مردمی، و جایگزینی آن، با امور مهم علمی، و در این ارتباط، حضور در فضای لایتناهی! نقشی مانا را به یادگار گذاشته‌اند.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

عکس روز

پیشنهادی