منو

گفتگو با دختر پشت کنکوری که خانواده‌اش را به خاطر ارثیه میلیاردی قتل عام کرد/آرزویم این بود مهاجرت کنم

دنیا دختر ۱۸ ساله‌ای که با دوستش برای قتل عام خانواده او همدست شده بود گفت :انگیزه ام از این اقدام رسیدن به ارثیه میلیاردی و مهاجرت از ایران بود. 
مرگ
به گزارش جریان نو:  ۱۸ اردیبهشت امسال، مادر و دختری با علائم مسمومیت شدید به یکی از بیمارستان‌های غرب تهران منتقل شدند، اما لحظاتی بعد مادر ۳۸ ساله و دختر ۱۳ ساله‌اش جان باختند. با اعلام موضوع مرگ مشکوک، به بازپرس محسن اختیاری و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت بررسی‌ها آغاز شد.دنیا دختر ۱۸ ساله‌ای که با دوستش برای قتل عام خانواده او همدست شده بود گفت :انگیزه ام از این اقدام رسیدن به ارثیه میلیاردی و مهاجرت از ایران بود.

در تحقیقات اولیه دختر ۱۸ ساله خانواده که به اورژانس زنگ زده بود، گفت: من و دوستم داخل اتاقم بودیم که فهمیدم مادر و خواهرم حالشان بد شده ظاهراً تن ماهی خورده بودند.

مرگ با سیانور

از آنجا که مسمومیت با تن ماهی بر اثر سم بوتولیسم است اما نظریه پزشکی قانونی اعلام کرد که علت مرگ مصرف سیانور است. این احتمال زمانی بیشتر شد که پدر خانواده راز مسمومیت‌های سریالی خانواده‌اش را مطرح کرد: این بار من خانه نبودم اما قبل از این نیز دوبار من و خانواده‌ام دچار مسمومیت شده بودیم. دفعات قبلی به ما گفتند سم آرسنیک در بدنمان پیدا شده است اما این بار که سم سیانور تأیید شده این موضوع برای من گیج‌کننده است.

وجود سم در بدن قربانیان، این موضوع را نشان می‌داد که قتل‌ها خانوادگی است و عامل یا عاملان جنایت یا از افراد خانواده هستند یا افرادی هستند که به خانه رفت‌وآمد دارند. از آنجایی که دختر بزرگ خانواده و دوستش تنها کسانی بودند که در خانه بودند به آنها مشکوک شدند. در تحقیقات از آذر دختر ۱۸ ساله، او گفت: شاید دوستم دنیا به خاطر حسادت این کار را کرده باشد. او وضع مالی خوبی ندارد و به ما حسودی کرده است.

با اظهارات دختر جوان، کارآگاهان به سراغ دوست او رفته و در بازرسی از خانه‌اش مقداری سیانور پیدا کردند که او به ناچار لب به اعتراف گشود و مدعی شد به همراه آذر داخل غذای مادر و خواهر او سیانور ریخته و آنها را به قتل رسانده است.

با اعتراف دنیا، کارآگاهان جنایی به سراغ آذر رفته و دختر جوان به ناچار به قتل‌ها اعتراف کرد.

از طریق فضای مجازی آرسنیک خریداری کردیم و دو بار داخل مواد غذایی ریختیم اما هر دو بار نقشه‌مان با بن‌بست مواجه شد و با خودمان گفتیم سم آرسنیکی که خریداری کرده‌ایم تقلبی است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم سیانور خریداری کنیم و به ناصرخسرو رفتیم و سیانور تهیه کردیم.

جنایت برای مهاجرت

دنیا دختر جوان درباره ماجرای قتل خانواده دوستش گفت: آرزو داشتم ثروتمند شوم و از ایران مهاجرت کنم. آذر هم همین آرزو را داشت، اگر خانواده‌اش کشته می‌شدند اموال به او می‌رسید با ارثیه میلیاردی به خارج از کشور مهاجرت می کردیم.

پدر آذر در کار ساخت‌وساز بود و وضع مالی خوبی داشت، اما خانواده من وضعیت مالی خوبی نداشتند و حذف خانواده من کمک مالی به ما نمی‌کرد. نقشه ما برای قتل فقط به خاطر پول بود که بتوانیم مهاجرت کنیم.

منبع:دیده بان ایران

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=39020

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: