سازمان هواشناسی اعلام کرد:

افزایش آلودگی هوای تهران و ۱۰ شهر/ ورود سامانه بارشی جدید از جمعه

سازمان هواشناسی با صدور هشدار تداوم آلودگی هوا در ۱۰ شهر و تشدید آن از ورود سامانه بارشی طی جمعه و آغاز بارش باران، برف و رعد و برق خبر داد.
آلودگی هوا

به گزارش جریان نو ، سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی ۲ روز آینده در اکثر مناطق جو پایداری حاکم بوده و با توجه به پایداری و سکون هوا، غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی، کرج، تهران، اراک و اصفهان افزایش یافته که کاهش کیفیت هوا را به‌ دنبال دارد.

بر اساس این گزارش، جمعه با ورود تدریجی سامانه بارشی در برخی مناطق شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی، بارش باران،‌برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

شنبه هفته آینده در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، بخش‌هایی از مرکز و برخی مناطق بوشهر و فارس بارش باران، برف، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی شد. یکشنبه آینده علاوه بر این مناطق در استان‌های ساحلی دریای خزر و به‌صورت پراکنده در بخش‌هایی از شمال شرق بارش انتظار می‌رود.

روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در شمال غرب، غرب، شمال شرق، بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید و در مناطق مستعد احتمال وقوع پدیده گرد و خاک پیش‌بینی شد.

همچنین چهارشنبه، پنچ شنبه و جمعه در استان های تهران، کرج، سمنان، اصفهان، اهواز، یزد، مشهد، اراک، تبریز و قزوی تداوم پایداری هوا همراه با افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا رخ خواهد داد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=14244

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: