منو

گزارش گیشه سینما در هفته‌ای که گذشت / ماجرای ورود ساعد سهیلی به باند خلافکاری

سینما از شنبه سی‌ام تیر تا امروز جمعه پنجم مرداد، ۲۵ میلیارد تومان فروش را با ۴۹۰ هزار مخاطب ثبت کرد.
سینما

به گزارش جریان نو؛  سینمای ایران از ابتدای مرداد فعالیت خود را نسبتا پر قدرت آغاز کرد، سینمایی که در ماه تیر به واسطه تعطیلی‌های متعدد و با اکران ۲۰ فیلم فروش و توقف پنج روزه اکران فیلم‌های کمدی، نتوانسته بود مانند ماه‌های گذشته رکورد شکنی‌های زیادی انجام دهد.

گیشه سینما از یکم تا سی‌ویکم تیر در مجموع یک میلیون و ۹۸۸ هزار مخاطب را با گردش مالی صدو ۱۵ میلیارد تومان تجربه کرد و در این بین اکران فیلم‌هایی مثل «یادگار جنوب» با بازی الناز شاکردوست و وحیدرهبانی توانستند در ژانر خود میدان داری درستی انجام دهند.

در ۴۸ ساعت گذشت دو فیلم «مصائب شیرین ۲» به کارگردانی علیرضا داوودنژاد، «پول پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی و «ساعت ۶ صبح» به کارگردانی مهران مدیری اکران شدند. «مصائب شیرین ۲» با بازی زهرا و مرحوم رضا داوود نژاد که داستان دختری را روایت می‌کند که برای تولد ۱۸ سالگی خود، پدر و مادرش را به جایی ناآشنا دعوت می‌کند. پدر و مادر برای رسیدن به آنجا سفری را از منچستر به لندن آغاز می‌کنند. در این سفر آن‌ها زندگی‌ گذشته خود را مرور می‌کنند. در این مدت با ۵۲۰ مخاطب فروش ۴۰ میلیون تومانی را برای خود ثبت کرد.

فیلم سینمایی «ساعت ۶ صبح» با بازی سمیرا حسن‌پور، تینو صالحی، مونا فرجاد و مهران مدیری ابتدا متقاضی حضور در چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر بود که به این موقعیت راه پیدا نکرد. این فیلم روایتی از یک مهمانی شبانه است که با ورود نیروهای امنیتی مواجه می‌گردد. تا به اینجا آنچه منتشر شده داستانی تکراری است که در فیلم و سریال‌های بسیاری هم دستمایه طنز و هم دستمایه درام شده است.

این فیلم نیز در مدت دو روز با ۱۰ هزار مخاطب، ۸۴ میلیون تومان درآمد داشت.

گزارش گیشه سینما در هفته‌ای که گذشت / ماجرای ورود ساعد سهیلی به باند خلافکاری

در خلاصه داستان فیلم «پول پارتی » که ۴۸ ساعت است روی پرده سینما اکران شده آمده: «تو زمونه‌ای که همه عاشق پولت میشن، عاشق خونه‌ات میشن، عاشق ماشین زیر پات میشن، یکی پیدا شده عاشق خودت شده!». این داستان به نویسندگی حسام سامری‌زاده، ماجرای دو دوست صمیمی را روایت می‌کند که از دل یک ماجرای فوتبالی وارد یک دردسر مالی و باندهای خلافکار می‌شوند.» این فیلم در دو روز و با فروش ۴۰ هزار بلیت در مجموع حدود ۳ میلیارد تومان درآمد برای خود ثبت کرده است.

در ادامه این گزارش آخرین آمار فروش فیلم‌ها و تعداد تماشاگران را بر اساس اطلاعات درج شده در سامانه مدیریت فروش و اکران سینما را مشاهده می‌کنید.

«تگزاس ۳» به کارگردانی مسعود اطیابی با۲۱۱ هزار نفر تماشاگر و ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان فروش

«خجالت نکش ۲» به کارگردانی رضا مقصودی با ۱۱۳ هزار نفر تماشاگر و ۵ میلیارد و ۳۰۰ هزارتومان فروش

«پول پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی با ۴۰ هزار نفر تماشاگر و ۳ میلیارد تومان فروش

«یادگار جنوب » به کارگردانی حسین دومار و پدرام پورامیری با ۳۷ هزار مخاطب و دو میلیارد تومان فروش

«مست عشق» به کارگردانیحسن فتحی  ۳۰ هزار نفر تماشاگر و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروش

این موارد پنج اثر پرفروش سینما در هفته گذشته بودند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=42113

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: