منو

کنعانی‌زادگان: شایعه‌ها درست نیست؛ یک سال دیگر قرارداد دارم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس بعد از حضور در این باشگاه اعلام کرد یک سال دیگر با سرخپوشان قرارداد دارد و در این تیم می‌ماند.
کنعانی زادگان

به گزارش جریان نو، محمدحسین کنعانی‌زادگان، بازیکن تیم پرسپولیس، پس از حضور در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: آمدم خانه خودم و صحبت کردم و هیچ خبری نبود.

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود درخواست افزایش قراردادش را داده است با نشان دادن انگشت جوهری خود گفت: این حرف‌ها اصلا درست نیست و ما مشکلی نداشتیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: ما با باشگاه قرارداد داشتیم و نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا درمی‌آید. من همیشه گفتم اولین جایی‌ که می‌روم پرسپولیس است و قول می‌دهم که امسال یک تیم خوب و قدرتمند داشته باشیم و صد درصد دوباره قهرمان می‌شویم.

کنعانی‌زادگان درباره پیشنهادات خود و همچنین جدایی ترابی، اسماعیلی‌فر و بیرانوند از پرسپولیس تأکید کرد: من فقط در مورد خودم صحبت می‌کنم. هر کسی در مورد خودش حرف می‌زند. من همین امسال هم از تیم‌های عربی و تیم‌های دیگر پیشنهاد دارم. می‌دانم در این وضعیت نباید هواداران را رها کرد. خدا را شکر الان اینجا هستم.

«آیا یک ساله قرارداد خود را تمدید کردید؟»، وی در پاسخ به این سؤال گفت: من قرارداد دارم و نمی‌دانم چرا این حرف را می‌زنید.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شروع تمرینات این تیم و اینکه آیا همه بازیکنان در تمرین حاضر خواهند شد، توضیح داد: من خبر ندارم و فقط می‌دانم که شنبه باید سر تمرین بروم و برای لیگ و جام حذفی، لیگ و جام نخبگان آماده شویم.

کنعانی‌زادگان راجع به شکایت مدیر برنامه‌های سابق خود و اینکه آیا این مشکل حل شده است، اظهار کرد: یکسری اتفاقات به هر حال از قبل افتاده است و اسم کسی را نمی‌خواهم بیاورم که بزرگ شوند. همانطور که گفتم به خاطر باشگاه و هواداران جانم را می‌دهم و هیچ‌وقت گذشته‌ام را فراموش نمی‌کنم.

وی درباره همکاری با خوان کارلوس گاریدو نیز تصریح کرد: من دیداری با او نداشتم و شنبه اولین تمرین است. نام بزرگ پرسپولیس است و هر کسی می‌آید باید زیر این پرچم هر چه دارد بگذارد. هر کسی هم یک روز می‌آید و می‌رود؛ قبل از ما هم بازیکنان بزرگی بودند و این فقط نام پرسپولیس است که می‌ماند. من هم تا زمانی که بتوانم در این تیم می‌مانم. یک تشکر هم از مدیریت باشگاه می‌کنم./ منبع: تسنیم

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=40495

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: