منو

ویدیوی لو رفته از مکالمه ترامپ با رابرت کندی پس از سوء قصد/ ماجرای توطئه واکسیناسیون کودکان چه بود؟

بر اساس ویدئویی که روز سه‌شنبه در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد، دونالد ترامپ یک روز پس از جان سالم به در بردن از سوء قصد، روز یکشنبه با جان رابرت اف کندی جونیو - برادرزاده جان اف. کندی رئیس جمهور اسبق آمریکا - تلفنی گفتگو می‌کند و ادعاهای انبات‌نشده خود درباره واکسیناسیون کودکان را با او در میان می‌گذارد.
ترامپ

به گزارش جریان نو، در این کلیپ، ترامپ با لحنی دوستانه با کندی که اکنون به عنوان نامزد مستقل در انتخابات ۲۰۲۴، رقیب او و جو بایدن محسوب می‌شود، در مورد دیدگاه‌های مشترکشان علیه واکسن صحبت می‌کند.

ترامپ با خطاب کردن کندی با نام صمیمی «بابی» می‌گوید: «وقتی به یک نوزاد شیرخوار، واکسنی می‌زنند که خودش مثل ۳۸ واکسن مختلف است، بیشتر به نظر می‌رسد که برای اسب مناسب باشد تا یک نوزاد ۱۰ تا ۲۰ پوندی [۴.۵ تا ۹ کیلوگرمی]. این واکسن‌ها به نظر برای اسب هستند.»

کندی ضمن عذرخواهی از انتشار ناخواسته این ویدئو در ایکس نوشت: «وقتی که رئیس جمهور ترامپ با من تماس گرفت، یک فیلمبردار خانگی در حال ضبط فیلم بود. من باید به او دستور می‌دادم که فورا ضبط را متوقف کند.»

در این مکالمه به نظر می‌رسد ترامپ سعی می‌کند تا رابرت کندی را تشویق کند تا از کارزار انتخاباتی او حمایت کند. او به کندی می‌گوید: «دوست دارم این کار را بکنی. فکر می‌کنم برای تو هم خیلی خوب شود و ما برنده خواهیم شد.»

ترامپ از جزئیات تماس «بسیار خوبی» که از جو بایدن پس از تیراندازی دریافت کرده نیز می‌گوید.

به نظر می‌رسد که بابی کندی سوم، پسر کندی، کلیپ ویدیویی تماس کندی و ترامپ را پست کرده و سپس آن را حذف کرده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=41106

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: