منو

هماهنگی عجیب شبکه های خبری معاند با طرفداران کاندیدای خاص در تخریب دکتر پزشکیان

قطعا با انتخابات پزشکیان به عنوان رئیس جمهور گام اول تلطیف کردن و بازسازی اصول حاکم بر عرصه سیاست خارجی است که قطعا مورد استقبال جامعه جهانی قرار خواهد گرفت و سبب تغییر دیدگاهها علیه کشور خواهد شد.
پزشکیان

به گزارش جریان نو، سهراب مرادی در یادداشتی نوشت: در طول چند سال گذشته و پس از فوت مرحوم مهسا امینی در سال ۱۴۰۱ ، دکتر پزشکیان در یک برنامه تلویزیونی رسما مقصر این حادثه را تمام ارکان حاکمیت و حتی خود دانست و اعلام کرد : در فوت مرحوم خانم امینی حتی خود من به عنوان نماینده مجلس همراه با دستگاه‌های حاکمیتی در این اتفاق  مقصر هستیم،  آن زمان شبکه های خارج نشین و کانال تلگرافی خاص صحبت‌های وی را پوشش و هزاران تفسیر از این گفتار ایشان را مخابره کردند.

اما نکته مهم و حیاتی این روزها پس از تایید صلاحیت دکتر پزشکیان برای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری و حمایت نسبی در روزهای اول و اکنون در آستانه دوره دوم که محبوبیت و صداقت وی مورد حمایت و رضایت درصد بیشتری از مردم قرار گرفته است، این شبکه ها با صدها دقیقه میزگرد، صدها خبر تخریب دکتر پزشکیان را در صدر اخبار خود قرار داده اند ، جالب اینجاست که این کانالها و شبکه های خبری کوچکترین انتقاد و یا تخریبی علیه دیگر کاندیدای ریاست جمهوری منتشر نکرده اند،به راستی چرا؟

پاسخ این سوال بسیار روشن است ؛ قطعا با انتخابات پزشکیان به عنوان رئیس جمهور گام اول تلطیف کردن و بازسازی اصول حاکم بر عرصه سیاست خارجی است که قطعا مورد استقبال جامعه جهانی قرار خواهد گرفت و سبب تغییر دیدگاهها علیه کشور خواهد شد.

از سوی دیگر پذیرفتن FATF و سایر پروتکل‌های که هیچ گونه تضادی با منافع ملی ندارد می تواند چهره مالی و اقتصادی ما را بازسازی نماید.
ارتباط بهتر و بهینه با جامعه جهانی سبب جذب سرمایه گذاری خواهد شد و سرمایه گذاری به عنوان حلقه مفقوده اقتصاد ایران می تواند سبب رشد اقتصادی شود.

در صدد نیستم تا تمام بندها را یک به یک عنوان کنم زیرا مردم فهیم و آگاه ایران به خوبی بر مباحث اشراف کامل دارند.
اما یادمان باشد برای ماندن در حلقه توسعه و نقش پررنگ به عنوان یک بازیگر منطقه ای نیازمند طبیبی ماهر با تیمی کارآمد هستیم گرنه چند صباح دیگر و پیروزی کاندیدای خاص با تفکرات جنگی و سیاست خارجی محصور در تفکرات غلط،  خودمان با دستهایمان روند مهاجرت فرزندانمان را تسریع  کنیم، شاهد کتک دختران سرزمینمان در کوچه و خیابان باشیم ، با دیدگانی اشک بار شاهد اخراج اساتید و نخبه های دانشگاهی باشیم و مهمتراز همه با سر پایین شاهد  غم سنگین سرزمین همیشه مقدس ایران باشیم.

خواهر، برادر ، پدر ، مادر، پدربزرگ ، مادربزرگ و زیباتر هموطن عزیزم برای ایران همگی بیاییم .
تا به آرش شیر ژیان، تک کمانگیر دیاران،  جانش پرتیر ترکش، جان فدای نام ایران

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=39859

۲ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: