هدیه تهرانی تحت تاثیر آهنگ های اشوان/ سوءاستفاده از نام محسن چاووشی در کمپین فیلم “مست عشق”

ماجرای سوء استفاده از محسن چاووشی در کمپین فیلم مست عشق چیست؟
هدیه

به گزارش جریان نو، در سه روز گذشته کمپین تبلیغاتی بزرگی در فضای مجازی از سوی دست‌اندرکاران و تولید‌کنندگان فیلم «مست عشق» ‌راه افتاده که در این کمپین، سوء‌استفاده غیراخلاقی عجیبی از نام و صدای محسن چاوشی صورت گرفته است.

در شرایطی که گفته می‌شود بیش از یک میلیارد تومان هزینه پخش ‌‌تبلیغات تیزر و تصاویر «مست عشق» روی قطعات قدیمی محسن چاوشی شده، این تبلیغات بالای ۱۴ میلیون بازدید را بر‌اساس مشاهدات تحقیقی دریافت کرده و این در شرایطی است که مدیر تولید «مست عشق» قرار بود هفته گذشته قرارداد رسمی استفاده از آثار قدیمی محسن چاوشی را امضا و سپس نسبت به استفاده از آنها در تبلیغات اقدام کند.

پیگیری اطرافیان چاوشی از مدیران تولید و برخی دست‌اندرکاران «مست عشق» درباره این رویه بی‌نتیجه مانده و آنها اجرایی شدن این کمپین را تصمیم مدیران تبلیغاتی این فیلم دانسته‌اند و معتقدند: «چون آقای فتحی در بوشهر در حال تصویربرداری از مجموعه و اثر جدیدی است، دسترسی به ایشان برای تایید قرارداد ممکن نیست!»

این سوء‌استفاده از نام محسن چاوشی در تبلیغات «مست عشق» زمانی آزاردهنده‌تر به نظر می‌آید که این خواننده به دلیل احترامی که به «حسن فتحی» قائل است، پذیرفته بود درباره این موضوع گفت‌وگو کند ولی دست‌اندرکاران «مست عشق» از یک هفته قبل تماس اطرافیان چاوشی را پاسخ ندادند و به یکباره این کمپین تبلیغاتی بدون اجازه، تایید و حتی مشورت با چاوشی به‌صورت گسترده و میلیونی در حال اجرایی شدن است.

سهراب پورناظری هم که در سال ۱۴۰۱ کنسرت نمایش «سیصد» را با داستانی درباره کتاب‌سوزیِ نیشابور و نجات شاهنامه‌ها روی صحنه برده بود، این بار این رویداد را با داستانی تازه اجرا می‌کند.کنسرت نمایش «سیصد»، این بار با داستانی به نام «گات» نوشته محمد رحمانیان شکل گرفته است.داستان «گات» درباره مبارزه و مقاومت مردم شیراز در مقابل لشگر مغول است. مردم شیراز در این مبارزه در مقابل ویران کردن تخت جمشید و تصرف جام‌جم توسط لشگر مغول و ممنوع شدن زبان فارسی در ایران می‌ایستند.کنسرت نمایش «سیصد» با داستان «گات» از خرداد در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد روی صحنه خواهد رفت.

الهام رحیمی‌فر وکیل امیر تتلو هم در گفت‌وگویی تازه در خصوص دلایل پذیرش قبول پرونده «تتلو» گفته :« من به این موضوع توجهی نداشتم و به دنبال شناخته شدن نیستم، هدف یک وکیل در درجه اول باید کمک به افراد باشد. زمانی که من به این پرونده ورود کردم تا جلسه دوم دادگاه نامی از من در رسانه‌ها وجود نداشت و از انجام هرگونه مصاحبه خودداری می‌کردم. در گفت‌وگو هر کلمه دارای وزن مخصوص به خود است و باید بسیار مراقب باشیم تا حقی از موکل تضییع نشود. »

رحیمی‌فر درباره آخرین وضعیت پرونده امیر تتلو هم گفته:« جلسه آخر دادگاه موکل من برگزار ‌ و آخرین دفاعیات از او اخذ شد. هم‌اکنون منتظر صدور رای از ناحیه شعبه هستیم که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، ظرف یک هفته تصمیم‌گیری نهایی در خصوص پرونده او به انجام خواهد رسید.»

او در خصوص اظهار‌نظرهای اخیر تتلو و فعالیت‌هایی نظیر سرودن شعر در مدح حضرت علی در زندان گفت:« چنین نیست که من به او آموخته باشم چگونه در دادگاه از خود دفاع کرده و درباره فعالیت‌های خود صحبت کند. من معتقدم که دفاع باید بر اساس حقایق موجود صورت گیرد و یک وکیل نباید در این باره دخالتی داشته باشد. از طرف دیگر من زمانی به پرونده ایشان ورود کردم که او دفاعیات خود را به صورت کامل انجام داده بود. تتلو زمانی که در زندان بود به مطالعه قرآن پرداخته و مطابق با آیات مرتبط در این کلام آسمانی بحث توبه را در جلسات دادگاه مطرح می‌کرد و کاملا به چنین سوره‌ها و آیاتی تسلط داشت و مطابق آنها درخواست توبه خود را مطرح می‌کرد. البته او نسبت به احکام ثانویه بی‌اطلاع بوده و تنها بر آیات قرآن تاکید دارد. »

او در خصوص ختم رسیدگی به این پرونده و پیش‌بینی خود از حکم صادره ‌گفت: ممکن است در بعضی از موارد ایشان تبرئه شوند و در برخی دیگر تخفیفی در مجازات او اعمال شود ‌یا در بعضی دیگر از آنها محکوم به اشد مجازات شود. بهتر است در خصوص رای نهایی دادگاه از انجام هرگونه گمانه‌زنی پرهیز کنیم.

حضور هدیه تهرانی در کنسرت گرگان اشوان هم حسابی خبر‌ساز شده. این بازیگر بعد از چندین سال دوری از محافل سینمایی هفته گذشته به اجرای اشوان در شهر گرگان رفته و فیلم معرفی او در کنسرت حسابی وایرال شده.

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=37308

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: