منو

تیم ملی، آماده شروع مقتدرانه در جام ملت‌ها

با بازگشت رضاییان و حسینی و ورود آزمون، پازل قلعه‌نویی تکمیل شد.
تیم

به گزارش جریان نو، بدترین اتفاق برای یک تیم در شروع تورنمنت مصدومیت بازیکنان است، ولی خوشبختانه تیم ملی تمام بازیکنانش را برای بازی یکشنبه با فلسطین در اختیار دارد. مجید حسینی و رامین رضاییان، دو مصدوم تیم ملی بودند که حالا به شرایط بازی رسیده‌اند.

حسینی در نیمه اول بازی دوستانه با اندونزی دچار مصدومیت جزئی و ضرب‌‌دیدگی پا شده بود، ولی بعد از یکی دو روز استراحت آماده بازی شده و با صلاحدید کادرفنی می‌تواند به میدان برود. او در هر دو بازی دوستانه اخیر در ترکیب اصلی بود و به نظر می‌رسد یکی از انتخاب‌های قلعه‌نویی برای قلب دفاع باشد.

رضاییان نیز به دلیل مصدومیت ۲ بازی آخر سپاهان در لیگ برتر و همچنین دیدارهای تدارکاتی برابر بورکینافاسو و اندونزی را از دست داده بود، ولی با رفع مصدومیت می‌تواند مقابل فلسطین از ابتدا بازی کند.

سردار آزمون هم بعد از بازی جام حذفی رم مقابل لاتزیو پنجشنبه شب به اردوی تیم ملی اضافه شد. او فرصت دارد دو جلسه در کنار ملی‌پوشان تمرین کند و آماده بازی است. با این حال قلعه‌نویی ممکن است بخواهد به ستاره تیمش در بازی با فلسطین استراحت بدهد یا اینکه او را در صورت نیاز به زمین بفرستد.

هرچند تیم ملی در گروه نسبتا آسانی است و صعود از حالا قطعی به نظر می‌رسد، ولی شروع خوب در تورنمنت اهمیت زیادی دارد و قلعه‌نویی ترجیح می‌دهد که تیمش در بازی اول به یک برد مقتدرانه برسد. تیم ملی زیر نظر این مربی در ۱۳ بازی بدون شکست بوده و انتظار می‌رود که این روند حداقل در مرحله گروهی ادامه پیدا کند.

آنچه انگیزه بازیکنان تیم ملی را در همان مرحله گروهی بالا می‌برد، رقابتی است که در هر پست برای رسیدن به ترکیب اصلی وجود دارد. ترکیب اصلی تیم ملی تقریبا مشخص شده، ولی قلعه‌نویی در هر پست حداقل دو بازیکن آماده در اختیار دارد و بازیکنان روی نیمکت منتظر فرصتی هستند تا خودشان را به ترکیب تحمیل کنند.

برد پنج بر صفر مقابل اندونزی نشان داد که تیم ملی مشکلی برای گلزنی ندارد و در برابر تیم‌های مرحله گروهی که انتظار می‌رود بسته بازی کنند، تنوع راه‌های گلزنی می‌تواند گره بازی‌ها را باز کند.

امیر قلعه‌نویی ظهر شنبه در نشست خبری پیش از بازی ایران – فلسطین شرکت می‌کند و بعد از ظهر آخرین تمرین پیش از بازی برگزار می‌شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=17531

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: