منو

تهران در مصرف برق رکورد زد/افزایش بی سابقه وضعیت دمایی کشور/ برق مشترکان پر مصرف قطع می شود

معاون شرکت توزیع برق تهران گفت: آخرین روز تیر ماه، نیاز مصرف تهران به ۵ هزار و ۶۰۰ مگاوات رسید که از ابتدای سال، این بالاترین پیک مصرفی بود که در تهران ثبت شد.
برق

به گزارش جریان نو، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: وضعیت دمایی کشور به ویژه در تهران نسبت به هفته‌های گذشته بالاتر است و به تبع آن مصرف برق نیز در کشور افزایش پیدا کرد.

خطر انفجار مصرف برق | چگونه جلوی خاموشی را بگیریم؟

او افزود: روز گذشته نیاز مصرف تهران به ۵ هزار و ۶۰۰ مگاوات رسید که از ابتدای سال، این بالاترین پیک مصرفی بود که در تهران ثبت شد. با توجه به اعلام هواشناسی و گرمتر شدن هوا در کشور، مصرف نیز روندی صعودی خواهد داشت.

معاون توزیع برق تهران ادامه داد: مشترکان خانگی شهر تهران همکاری خوبی با صنعت برق داشتند و از ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار مشترکی که صدور قبض انجام شده، ۱ میلیون و ۱۵۰ هزار مشترک، مشمول پاداش شدند و تنها در شهر تهران ۵۰ میلیارد تومان پاداش پرداخت شده است. ۴۰۲ هزار مشترک نیز صورت حساب صفر برای آنها منظور شده است.

خط و نشان شرکت توزیع برق تهران برای ادارات پرمصرف | رصد لحظه ای وضعیت مصرف برق مشترکان بزرگ تجاری شهر

وی افزود: بیش از ۵ هزار اداره بزرگ در شهر تهران داریم که اخطارهایی به ادارات پرمصرف داده شد و تاکنون نیز برق اداراتی که مدیریت مصرف را انجام نداده اند محدود کردیم. امروز هم برق ۵۰ اداره را بعد از اخطار قطع کردیم. سازمان شهرداری‌های کشور، سازمان توسعه و نوسازی صنایع، و ساختمان‌های دو بانک، از جمله اداراتی بودند که شامل قطعی برق شدند.

منبع: همشهری‌آنلاین

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=41605

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: