منو

اعترافات پسری که به خاطر یک دختر ناخواسته مرتکب قتل شد

پسری ۲۱ ساله که با رانندگی خطرناک باعث پرت شدن مرگبار پسری شده است، پس از معرفی خود به پلیس گفت از کاری که کرده، پشیمان است.
پسر

به گزارش جریان نو؛ متهم درباره اینکه ماجرای مرگبار چطور اتفاق افتاد، گفت:پسری که کشته شده است ۱۸ ساله بود، انگار او دوست‌دختر ۱۷ ساله‌ داشت که با هم دعوا و قهر کرده بودند. شب حادثه با آن دختر سوار پراید مشکی من شدیم. در پمپ بنزین بودیم که به‌ طور اتفاقی دوست‌پسرش رسید و باقی ماجرا اتفاق افتاد.

متهم ادامه داد: او به سمت ماشین من آمد تا دعوا کند. مشاجره لفظی پیش آمد. برای این که دعوا شدت نگیرد سوار ماشین شدم و می‌خواستم فرار کنم. اما آن پسر برای اینکه ما را متوقف کند، روی صندوق عقب آویزان شد. چند محله همان‌طور رانندگی کردم و برای اینکه او از ماشینم بیفتد، مرتب فرمان دادم و آخر سر افتاد. من هم با سرعت بیشتر فرار کردم.

متهم درباره اینکه چرا برای کمک توقف نکرد، گفت: اگر می‌ایستادم آن پسر با من دعوا می‌کرد و وقتی هم که دستش رها شد، از صندوق عقب پرت شد. اگر توقف می‌کردم دوستش می‌آمد سراغم. من آن موقع ندیدم چه اتفاقی افتاد اما بعد فهمیدم سرش خوره به جدول و دوستش که با موتور دنبالم بوده به کمک مردم و از طریق اورژانس او را به بیمارستان بردند و انگار بستری بوده و دو روز بعد فوت کرده است.

متهم درباره اینکه شب حادثه بعد از فرار چه کار کرد، گفت: بعد از فرار آن دختر را رساندم خانه‌اش و بعد هم فراری و سرگردان بودم. با عمویم در شهر می‌گشتم. از ترس اینکه دوستان آن پسر سراغم نیایند جای مشخصی نداشتم.

متهم که خودش را به پلیس معرفی کرد، درباره دلیل این کار گفت: عمویم این‌قدر با من حرف زد که تسلیم شدم. در میدان امام خمینی خودم را تحویل دادم و اعتراف کردم، الان هم بازداشت هستم. نمی‌خواستم این‌طور شود، الان هم پشیمانم و اصلاً آن موقع هم توقف نکردم که دعوایمان نشود و اتفاق بدی نیفتد، اما فکر نمی‌کردم این‌طور شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=42317

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: