منو

استایل خاص جمشید هاشم پور به روایت هوش مصنوعی (عکس)

به گزارش جریان نو، به تازگی عکس هایی از «جمشید هاشم پور» با تیپ هالیوودی منتشر شده است که از دیدنش شوکه می شوید. عکس های هالیوودی آقای بازیگر توسط هوش مصنوعی به تصویر کشیده شده است.

 

استایل خاص جمشید هاشم پور به روایت هوش مصنوعی (عکس) استایل خاص جمشید هاشم پور به روایت هوش مصنوعی (عکس) استایل خاص جمشید هاشم پور به روایت هوش مصنوعی (عکس) استایل خاص جمشید هاشم پور به روایت هوش مصنوعی (عکس) استایل خاص جمشید هاشم پور به روایت هوش مصنوعی (عکس)

 

هاشم‌پور از معدود هنرپیشگان موفق سینمای ایران است که فعالیت تئاتری نداشت و بنا به گفته خودش در یکی از مصاحبه‌هایش سینما را از سینما شروع کرده‌است و تنها فعالیت تئاتری وی صحنه‌هایی از فیلم تماس شیطانی بود که صحنه‌های تئاتر را با راهنمایی مجید مظفری اجرا کرد.

وی با بازی در نقشهای متفاوت توانایی‌های خود را به اثبات رسانده‌است. او در دهه شصت و اوایل دهه هفتاد در کنار بازی در فیلمهای اکشن و حادثه‌ای گه گداری بازی در نقشهای دیگر را نیز امتحان کرده‌است: روز باشکوه (کیانوش عیاری، ۱۳۶۷) – مادر (علی حاتمی، ۱۳۶۸) – پردهٔ آخر (واروژ کریم‌مسیحی، ۱۳۶۹) – عشق و مرگ (محمدرضا اعلامی، ۱۳۶۹) و دلشدگان (علی حاتمی، ۱۳۷۰).

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=11132

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

www.novin.com

پیشنهادی: