منو

آمار هفتگی کرونا در کشور: ۲۹۵ مبتلا و ۲۴ مورد فوتی

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به روند کاهشی آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا اعلام کرد: در هفته منتهی به (۱۴ تا ۲۰ آبان) ۳۹۸ بیمار جدید مبتلا به این ویرس شناسایی شدند.

به گزارش جریان نو، با اعلام وزارت بهداشت،‌ با توجه به کاهشی شدن آمارهای مربوط به مبتلایان و مرگ ناشی از کرونا در کشور، در هفته منتهی به (۱۴ تا ۲۰ آبان) ۳۹۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ به کرونا شناسایی شدند و ۲۶ مبتلا ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.

اما آمارهای هفتگی کرونا نشان از کاهش ۱۰۳ نفری تعداد مبتلایان و ۹ نفری فوتی‌ها در هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن دارد. از یکشنبه هفته گذشته تا امروز چهارم آذر ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۹۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۲۲۵ نفر آنها بستری شدند. اکنون مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۶۲۴ هزار و ۴۰۷ نفر رسید.

براساس اعلام وزارت بهداشت، طی هفت روز گذشته ۱۷ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۶ هزار و ۷۰۵ نفر رسید. تعداد موارد فوتی کرونا نیز در طول هفته گذشته ۱۷ نفر بوده در حالی که هفته قبل از آن، ۲۶ نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده بودند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=10729

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: