منو

بمب نقل و انتقالات در پرسپولیس می ترکد/ سرخپوشان در آستانه توافق با دو ستاره خارجی

پرسپولیس تاکنون یکی از تیم‌های ناکام نقل‌وانتقالات بوده که هنوز به موفق به جذب بازیکن نشده و در آستانه از دست دادن چند ستاره کلیدی خود هم قرار دارد. اما حالا خبرها حاکی از آن است که این تیم در آستانه توافق با دو ستاه مطرح خارجی قرار دارد.
پرسپولیس

جریان نو؛ پرسپولیس در حال حاضر فقط ۲ مهاجم تخصصی در ترکیب خود دارند. عیسی آل‌کثیر و ابوالفضل بابایی ۲ مهاجم فعلی پرسپولیس هستند که اولی هنوز قراردادش را تمدید نکرده و دومی هم فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرده است. البته قرارداد قرضی مهدی عبدی هم با تراکتور به پایان رسیده و نام او هم، اکنون در فهرست پرسپولیس حضور دارد و آینده حضورش در جمع سرخ‌پوشان نامشخص است.

این موضوع باعث شد پرسپولیس به سراغ جذب علی علیپور برود ولی وضعیت او هم مشخص نیست و حالا یک مهاجم خارجی به این تیم پیشنهاد شده است. جیمی مک‌لارن، مهاجم ۳۰ و دورگه اسکاتلندی – استرالیایی یکی از گزینه‌های خط حمله پرسپولیس است که رزومه درخشانی هم دارد.

بمب نقل و انتقالات در پرسپولیس می ترکد/ سرخپوشان در آستانه توافق با دو ستاره خارجی

.مک‌لارن از سال ۲۰۱۹ عضو تیم ملبورن شد و قراردادش به تازگی تمام شده و اکنون بازیکن آزاد است. او در ۱۶۲ بازی برای ملبورن موفق به زدن ۱۱۳ گل شده که آمار درخشانی محسوب می‌شود. او تا فصل گذشته عضو تیم ملبورن‌سیتی استرالیا بود و طی ۲۷ بازی در لیگ این کشور موفق به زدن ۱۰ گل شد. این مهاجم ۳۰ ساله در دوران بازی خود ۵ بار عنوان آقای گلی لیگ استرالیا را کسب کرده که ۴ فصل آن به‌طور متوالی رقم خورده و همچنین ۲ بار با ملبورن قهرمان استرالیا شده است. گزینه جدید پرسپولیس ۳۰ بازی هم برای تیم ملی استرالیا انجام داده و موفق به زدن ۸ گل شده است.

بمب نقل و انتقالات در پرسپولیس می ترکد/ سرخپوشان در آستانه توافق با دو ستاره خارجی

شاگرد سابق گاریدو در راه پرسپولیس؟

پرسپولیس باتوجه به جدایی دانیال اسماعیلی‌فر در تلاش است که با یک مدافع راست در فصل نقل و انتقالات تابستانی قرارداد امضا کند. این احتمال زیاد است که سرخ پوشان پایتخت دنبال گزینه‌های خارجی بروند آن هم در شرایطی که هدایت تیم را یک مربی باتجربه اسپانیایی برعهده دارد.

روزنامه المنتخب مراکش نوشت که ایوب العلمود مدافع راست باشگاه الوداد با پیشنهاد وسوسه انگیزی از یک تیم ایرانی مواجه شده و در آستانه حضور در لیگ ایران است. این روزنامه مراکشی هر چند نام این تیم ایرانی را فاش نکرد اما تاکید کرد که این تیم در لیگ نخبگان آسیا حضور دارد.

به نظر می‌رسد که این مدافع مراکشی که سابقه کار کردن با گاریدو، سرمربی اسپانیایی پرسپولیس را در کارنامه دارد به پرسپولیس نزدیک شده است چرا که استقلال دیگر نماینده ایران در لیگ نخبگان آسیا به دنبال مدافع راست نیست.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=40571

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: