منو

سرویس خبری تیر ۲۴, ۱۴۰۳

پزشکیان

تقاضای پزشکیان از وزیر صمت

وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، ضمن دیدار با پزشکیان گزارشی از آخرین وضعیت فعالیت‌های صنعتی، تولیدی، معدنی و تجاری کشور ارائه کرد.

شوک

بیرانوند تراکتوری شد

دروازه‌بان ملی‌پوش و شماره یک سرخ‌ها از این تیم جدا شد و قصدی نیز برای مذاکره و گفتگوی مجدد برای ادامه همکاری ندارد!

مدال

نگاهی به ۱۰ ستاره که مشعل المپیک را حمل کردند؛ از مربی مطرح فوتبال تا معروفترین سرآشپز زن

در حالی که ۱۲ روز تا مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک پاریس باقی مانده است، مشعل المپیک برای ۲ روز جشن وارد پاریس می‌شود. مشعل المپیک قبل از رسیدن به پایتخت فرانسه هزاران مایل را در سراسر کشور طی کرده است. این فرصتی برای متحد کردن یک ملت کامل بود و با نزدیک‌تر شدن بازی‌های المپیک، هیجان و شادی را گسترش داد.

ترامپ

دونالد ترامپ روی جلد مجله تایم

این عکس به تنهایی برای تهییج افکار عمومی برای رای دادن به ترامپ کفایت می کند: پرچم، آسمان، خون، مشت گره کرده، زن و…/ این عکس قدرتمند از همین امروز به آرشیو تاریخ معاصر راه یافته است.

بوتاکس

تزریق بوتاکس تقلبی، ۱۷ زن را راهی بیمارستان کرد

یک گزارش جدید هشدار می‌دهد که ۱۷ زن در ۹ ایالت امریکا پس از تزریق بوتاکس تقلبی بیمار شده‌اند؛ که از این تعداد، ۱۳ نفر هنوز در بیمارستان بستری هستند و یک مورد نیز برای ادامه حیات به دستگاه تنفس مصنوعی نیاز دارد.

ترامپ

بلومبرگ: ترور ترامپ، پایگاه رأی جمهوری‌خواهان را افزایش داد

تصویر ترامپ با گوشی خونین و درحالی‌که به نشانه مقاومت و ایستادگی، دست مشت کرده‌اش را بالا آورده است؛ به تصویری نمادین در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های جهان تبدیل شده است. وبگاه بلومبرگ در تحلیل امروز خود اذعان کرده است که این حرکت ترامپ، پایگاه آرای جمهوری‌خواهان را به شکل چشمگیری افزایش داده است.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

عکس روز

پیشنهادی