سرویس خبری آذر ۱۳, ۱۴۰۲

خیار

رشد ۱۲۰ درصدی قیمت خیار در یک سال / خیار هم میوه لاکچری شد

گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد قیمت خیار در سطح خرده‌فروشی‌ها به ۴۰ هزار تومان رسیده که نسبت به ماه قبل افزایش ۱۲ هزار تومانی داشته است و در مقایسه با سال گذشته بیش از ۱۲۰ درصد رشد داشته است. آیا خیار هم به میوه‌های لاکچری پیوست؟

سروش‌پلاس

واکنش وزارت ارتباطات به دستگیری مدیرعامل پیام‌رسان سروش‌پلاس: صبوری کنید

مشاور وزیر ارتباطات: در حال پیگیری موضوع هستیم و از دستگاه قضائی هم انتظار صبوری بیشتری در مواجهه با پیام‌رسان‌ های داخلی داریم. همان طور که در موارد مشابه با درایت و نگاه حمایتی به موضوع توجه داشته اند.

فتا

باز شدن پای پلیس فتا به بازی پرسپولیس

رییس پلیس فتای پایتخت از دستگیری بیش از ۱۰ نفر از فرصت طلبان و کلاهبرداران مجازی در پوشش فروش بلیت مسابقه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس ایران و الدحیل قطر خبر داد.

اعلام قیمت قطعی ۶ خودرو وارداتی

متقاضیان خودروهای وارداتی که در مرحله اول ثبت نام نموده و اولویت آن‌ها مشخص شده می توانند از امروز تا چهارشنبه به سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی مراجعه و نسبت به انتخاب خودرو اقدام کنند.

موسیقی

ساسی، سحر ذکریا و سر و صداهایی به اسم موسیقی

در هفته‌ای که گذشت «موسیقی» به نوعی در صدر خبرها بود؛ از رپ‌خوانی سحر زکریا و صبا کمالی گرفته تا انتشار یک قطعه جدید از «ساسی» و دعوای لفظی‌اش با «عمو پورنگ»! حتی بازداشت تتلو هم از خبرهای پر بازدید چند روز گذشته بود اما این افراد واقعا چقدر مهم هستند و حقیقتا چه جایگاهی در هنر موسیقی دارند؟

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

عکس روز

پیشنهادی