منو

فاطمه راکعی، نماینده مجلس ششم:

گویی مشکلات کشور در حجاب زنان خلاصه شده؛ مشکلات اقتصادی، معیشتی و اختلاس‌ها اولویت نیستند!

فاطمه راکعی گفت: گویی مسئله کشور خلاصه شده در مسئله زنان بدحجاب، باحجاب و بی‌حجاب. پرواضح است که در مقابل مشکلات اقتصادی، معیشتی، فرهنگی، اختلاس‌ها و... در اولویت قرار ندارد.
حجاب

به گزارش جریان نو، فاطمه راکعی، نماینده مجلس ششم و فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره تضادهای مواجهه با مسئله حجاب، با روزنامه هم‌ میهن گفت‌وگو کرده است.

بخش‌های مهم این مطلب را در ادامه می‌خوانید:

به نظر می‌رسد مجلس هیچ نوع مسئولیتی در قبال مسائلی مانند تخلفات بزرگ، اختلاس‌ها و حکمرانی بد ندارد و روزبه‌روز شرایط به لحاظ بین‌المللی، منطقه‌ای و داخلی بدتر می‌شود. گویی مسئله کشور خلاصه شده در مسئله زنان بدحجاب، باحجاب و بی‌حجاب. پرواضح است که در مقابل مشکلات اقتصادی، معیشتی، فرهنگی، اختلاس‌ها و…در اولویت قرار ندارد.

در این میان برخی از مسئولان به‌ویژه مقام رهبری پیام می‌دهند و تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند و به تبع آن تلاش برخی از مسئولان بر این پایه است که حضورهای حداکثری مردم پای صندوق‌های رای شکل گیرد.

مشخص نیست عده‌ای در مجلس – برخی نمایندگان و رئیس مجلس – روی این مسئله تاکید و اصرار می‌ورزند و از سوی دیگر گفته می‌شود خانم‌های بی‌حجاب نیز رای بدهند. این مسائل قطعاً گیج‌کننده است و مشخص نیست تدبیری در کشور وجود دارد یا خیر؟

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=19927

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: