منو

کامالا هریس ریشه خنده جنجالی‌اش را فاش می‌کند!

من در اطراف مجموعه‌ای از زنان بزرگ شدم که از ته دل شان می‌خندیدند. از شکم می‌خندیدند! آنان می‌خندیدند. در آشپزخانه می‌نشستند قهوه شان را می‌نوشیدند با خنده‌های بزرگ داستان‌های بزرگ تعریف می‌کردند
هریس

به گزارش جریان نو، هریس که پس از کناره گیری “جو بایدن” از نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری در مقابل “دونالد ترامپ” نامزد جمهوری خواهان جایگزین او شده اغلب به دلیل خنده‌های بلند و پر سر و صدا با انتقادهایی مواجه شده است.

به نقل از نیوزویک، هریس روز شنبه در جریان میتینگ انتخاباتی جمهوری خواهان در میشیگان به دلیل خنده هایش مورد تمسخر قرار گرفت زمانی که “دونالد ترامپ” رئیس‌ جمهور سابق آمریکا به جمعیت گفت: “من او را در حال خندیدن کامالا صدا می ‌کنم. آیا شما او را در حال خندیدن دیده‌اید؟ او دیوانه است. شما می‌ توانید با خنده خیلی چیزها را بفهمید”.

در کلیپی منتشر شده مربوط به اواخر آوریل کامالا هریس به مجری یک شوی تلویزیونی می گوید: “اجازه دهید من فقط چیزی به شما بگویم: من خنده مادرم را دارم… من در اطراف مجموعه ای از زنان بزرگ شدم که از ته دل شان می خندیدند. از شکم می خندیدند! آنان می خندیدند. در آشپزخانه می‌نشستند قهوه‌ شان را می‌ نوشیدند با خنده ‌های بزرگ داستان‌ های بزرگ تعریف می‌کردند”. آن کلیپ پیش تر بیش از ۶ میلیون بار بازدید در توئیتر داشت. “داگلاس امهوف” شوهر هریس روز سه شنبه به انتقاد ترامپ از خنده همسرش پاسخ داد. به گزارش “دیلی بیست” او گفته بود: “آیا این تمام آن چیزی است که او دارد”؟

ویدئوی دیگری که توسط حساب کاربری دست راستی Libs of TikTok در رسانه های اجتماعی منتشر شده مجموعه‌ ای از کلیپ‌های هریس را نشان می‌ دهد که در حال خندیدن با این متن است: “آنان می‌خواهند این زن رئیس جمهور شود”. آن ویدئو بیش از ۲۰ میلیون بازدید داشت. “برندان دوک” مدیر ارشد سیاست اقتصادی در مرکز چپگرای پیشرفت آمریکا در پاسخ به آن کلیپ نوشت: “عجیب ترین انتقاد ترامپ و جمهوری خواهان از کامالا هریس آن است که او خنده ای گرم و مسری دارد که اتاق را پر می کند. من آن را درک نمی کنم”.

انتقاد از خنده هریس حتی به استرالیا هم رسید جایی که  “تینا مک کوئین” مفسر از جریان راست افراطی در سال ۲۰۲۳ میلادی گفته بود: “این زن مدام به این شکل مسخره می خندد. من نمی دانم او از چه مواد مخدری استفاده می کند یا چه چیزی او را همیشه خوشحال می کند. با این وجود، او مایه شرمساری مطلق است و هیچ لطفی به زنان نکرده است.”

خنده بلند از سوی زنان در انظار عمومی از سوی محافظه کاران معادل عدم تواضع و وقار اجتماعی یا نشانه ای از هیستری و عصبی بودن آنان تعبیر شده است.

تحت حکومت طالبان در سال ۲۰۰۱ میلادی خنده زنان در افغانستان ممنوع شد. “لورا بوش” بانوی اول آن زمان در سخنرانی ای در همان سال اشاره کرد که اگر زنان در حال خندیدن دیده شوند با ضرب و شتم مواجه می ‌شوند. “بولنت آرینچ” معاون وقت نخست وزیر ترکیه در یک سخنرانی در سال ۲۰۱۴ میلادی گفته بود که زنان نباید با صدای بلند بخندند. آرینچ در سخنانی گفت: “مرد باید با اخلاق باشد اما زنان نیز باید اخلاقی باشند باید بدانند چه چیزی شایسته است و چه چیزی شایسته نیست. یک زن نباید جلوی همه دنیا بلند بخندد و باید همواره نجابت خود را حفظ کند”. پس از آن سخنان جمعی از زنان ترک با انتشار تصاویری از خود در حال خندیدن در رسانه های اجتماعی با هشتگ “مقاومت در برابر خنده” و “زن مقاومت کن” از خود واکنشی منفی نسبت به سخنان آرینچ نشان دادند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=42208

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: