منو

پیام پزشکیان : دو راه پیش رو داریم، راهی است که ما را به اینجا رسانده و دوم تغییر و اصلاح مسیر گذشته

«شما مردم بزرگ و فهیم ایران اجازه ندهید دیگران برای شما و به جای شما تصمیم بگیرند. من به‌تنهایی نمی‌توانم این وضع را تغییر بدهم. من یک رأی دارم و شما میلیون‌ها رأی. با اراده و رأی خود، آینده را رقم بزنید و نشان دهید که قدرت در دستان شماست.»
پزشکیان

جریان نو؛مسعود پزشکیان در پیامی اعلام کرد:ما دو راه پیش رو داریم. اول ادامه راهی است که ما را به اینجا رسانده است و دوم تغییر و اصلاح مسیر گذشته.

در این مدت در سخنرانی‌ها، گفتگوها و مناظرات با دیدگاه‌های من و ۴ نامزد دیگر آشنا شدید. نیک می‌دانید که آنچه با آن مواجهیم رقابت چند نفر نیست، بلکه تقابل میان ⁧ دو دیدگاه⁩ و ⁧ دو راه⁩ است.

راه اول کوبیدن بر طبل تفرقه و دشمنی و چنددستگی در داخل و اختلاف و تنش در سیاست خارجی‌ است و راه دوم تلاش برای انسجام ملی و وحدت داخلی و تنش‌زدایی عزت‌مندانه در خارج است.

پرچم‌داران یک دیدگاه توهم تخصص در همه زمینه‌ها دارند و طرفداران دیدگاه دوم دست نیاز به سوی عالمان و کارشناسان دراز می‌کنند و معترفند که برای حل مشکلات کشور ناگزیریم از تجربه‌های موفق ملی و بین‌المللی استفاده کنیم.

یکی خود را قیم، ولی و سرپرست مردم می‌داند و دیگری خود را خاک پای مردم ایران می‌نامند.

شما مردم بزرگ و فهیم ایران، اجازه ندهید دیگران برای شما و به جای شما تصمیم بگیرند. من به تنهایی نمی‌توانم این وضع را تغییر بدهم. من یک رای دارم و شما میلیون‌ها رای. با اراده و رأی خود، آینده را رقم بزنید و نشان دهید که قدرت در دستان شماست.

تا پیروزی قاطع در مرحله اول یک قدم مانده است. دوستان و آشنایان خود را همراه کنید. فرصت‌ها همیشگی نیستند. شما تاریخ را می‌سازید. آرزوهای زیادی ⁧ برای ایران⁩ عزیزمان داریم.

خاک پای ملت ایران
مسعود پزشکیان

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=39089

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: