منو

وزیر خارجه: حامل دعوت رسمی رئیسی از بشار اسد برای دیدار رسمی از ایران بودم

حسین امیرعبداللهیان در سفر به دمشق گفت: امروز حامل دعوت رسمی و کتبی آقای رئیسی از بشار اسد برای دیدار رسمی از ایران بودم. خرسندیم روابط دو کشور روز به روز استوارتر و عمیق‌تر می‌شود و این امر تاثیر مثبتی بر تحولات منطقه و مناسبات دو کشور در راستای منافع مردم دو کشور دارد.
بشار
به گزارش جریان نو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران که در رأس هیأتی و در دومین مقصد سفرش به منطقه در دمشق حضور دارد عصر امروز (یکشنبه) ۲۲ بهمن ماه پس از دیدار و گفت‌وگو با فیصل المقداد وزیر خارجه سوریه در نشست خبری مشترک حضور یافت و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.
وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در دمشق و دیدارش با بشار اسد عنوان کرد: در دیدار با آقای اسد در خصوص آخرین تحولات منطقه دیدگاه‌های ایران و سوریه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. در گفت‌وگو با فیصل المقداد علاوه بر مباحث منطقه‌ا‌ی و بین‌المللی بر ضرورت پیگیری توافقات روسای جمهور دو کشور تأکید کردیم.
وزیر خارجه بیان کرد: اطمینان داریم با توجه به اراده رهبران دو کشور و همچنین تلاش‌های هیأت وزیران سوریه و ایران در آینده نزدیک شاهد پیشرفت‌های قابل توجه در همکاری‌های متنوع از جمله اقتصادی، تجاری و صنعتی و گردشگری بین دو کشور خواهیم بود.
رئیس دستگاه دیپلماسی ادامه داد: امروز حامل دعوت رسمی و کتبی آقای رئیسی از بشار اسد برای دیدار رسمی از ایران بودم. خرسندیم روابط دو کشور روز به روز استوارتر و عمیق‌تر می‌شود و این امر تاثیر مثبتی بر تحولات منطقه و مناسبات دو کشور در راستای منافع مردم دو کشور دارد.
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=21499

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: