منو

نشست همگرایی فعالان و حامیان قالیباف در ستاد مرکزی جمهور

"نشست همگرایی فعالان و حامیان قالیباف در ستاد مرکزی جمهور" برگزار شد.
نشست

به گزارش جریان نو، صادق سلیمی بنی رئیس “ستاد مردمی جمهور” در این نشست گفت: “ستاد مردمی جمهور” دکتر قالیباف متشکل از نخبگان، دانشگاهیان، فرهنگیان، دانشجویان و مدیران مردمی دولت های نهم، دهم و سیزدهم است.

وی افزود: حضور جوانان، دانشگاهیان، مدیران کارآمد و مردمی، ورزشکاران، طلاب و روحانیون، کارگران و کشاورزان، اصناف و بازاریان، مداحان و هیئت های مذهبی، هنرمندان، صنعتگران، پزشکان، مهندسان در “ستاد مردمی جمهور” از ویژگی های بارز این ستاد است.

رئیس “ستاد مردمی جمهور” تصریح کرد: امروز کشور نیاز به تحول دارد و برای تحقق این امر نیازمند یک مدیر کارآمد اجرایی قوی توام با روحیه انقلابی و مردم باور هستیم.سلیمی بنی تاکید کرد: دکتر قالیباف تجربه و سوابق درخشانی در حوزه های مختلف بخصوص تقنین و اجرایی دارد و حضور ایشان در جلسه سران قوا بعنوان رئیس مجلس هم باعث شده تا وی بیشترین آشنایی را با مسائل و مشکلات اساسی کشور داشته باشد و قطعا می تواند با نگاه حل مساله، مشکلات پیش روی کشور را حل نماید.

وی همچنین گفت : مردم هم اکنون به دنبال فردی هستند که بتواند در صحنه عمل مسائل آنها را حل کند و از شعار زدگی بدور باشد، و این ویژگی ها در دکتر قالیباف تبلور دارد.رئیس “ستاد مردمی جمهور” با بیان اینکه امروز برخی ساختار بورکراتیک و اداری کشور ناقص، ناکارآمد و بعضا موازی و بدون پاسخگویی است، تصریح کرد: علاوه بر این امروز برای ارائه خدمت مطلوب به ملت بزرگ ایران نیازمند تاسیس برخی ساختارهای مبتنی بر مقتضیات زمان همانند شکل گیری وزارت خانواده و جوانان هستیم.

محسن زنگنه نماینده تربت حیدریه نیز در این نشست ستاد مرکزی جمهور در جمع مسئولین این ستاد با اشاره به ویژگی های قالیباف گفت: مجلس یازدهم با ریاست قالیباف خدمات خوبی برای نظام و کشور داشت و قانون لغو تحریمها را تصویب کرد که اقدام خوبیخ بود.

وی با بیان اینکه مجلس یازدهم قدرت هسته ای را تقویت کرد، اظهار داشت: نگرانی ما این است که برخی خدمات مجلس یازدهم را وارونه جلوه بدهند. این نماینده مجلس اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب از عملکرد مجلس یازدهم ابراز رضایت کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=39044

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: