منو

آشنایی با کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری

مسعود پزشکیان کیست؟

پس از اعلام اسامی ۶ نامزد تأیید صلاحیت‌شده از سوی شورای نگهبان، چهره کاندیداهایی که برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باهم رقابت می‌کنند، مشخص شد.
پزشکیان

به گزارش جریان نو، مسعود پزشکیان متولد ۷ مهر ماه ۱۳۳۳ در مهاباد و هم اکنون نماینده مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو است. او سابقه نمایندگی در ادوار هشتم، نهم، دهم (نایب رئیس) و یازدهم مجلس و همچنین سابقه فعالیت به عنوان وزیر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دولت هشتم (اصلاحات) و ریاست بیمارستان قلب شهید مدنی تبریز را در کارنامه سوابق خود دارد.

پزشکیان دارای مدرک دکترای حرفه‌ای پزشکی و تخصص جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز و همچنین فوق تخصص جراحی قلب از دانشگاه علوم پزشکی ایران است.

وی پیشتر دو مرتبه برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری در دوره‌های یازدهم (سال ۱۳۹۲) و سیزدهم (سال ۱۴۰۰) نام نویسی کرده بود که در سال ۱۳۹۲ پیش از اعلام اسامی افراد احراز صلاحیت شده، به نفع آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی دیگر داوطلب نامزدی این انتخابات از ادامه حضور در رقابت‌های انتخاباتی انصراف داد و در سال ۱۴۰۰ نیز از سوی شورای نگهبان احراز صلاحیت نشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=37321

۱ نظر

  • اینگونه کاندیداهای تاریخ مصرف گذشته که در مجلس و سایر سطوح کشور کاری برای ملت انجام نداده‌اند و در کل ناتوان و فاقد مدیریت و فاقد کاریزمای شخصیتی قابل قبول برای جامعه و جهان هستند ….حضورشان در این منصب قبل از کشور و مردم آسیب زیادی به خودشان خواهد زد و در کل کشور به فنا خواهد رفت .متاسفانه این حرکت ابو موسی اشعری گونه شورای نگهبان قابل هضم و فهم حتی برای جاهلان جامعه فهیم ایران نیست امید است رهبری با دخالت به موقع شور واقعی را به جامعه برگرداند تا مردم فرد اصلح را انتخاب کنند و…. از گزند انتصاب هم مردم و هم کشور در امان بماند ..یا علی از تو مدد

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: