۲ فوتی و ۴ مصدوم در محل فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی»

سریال «سلمان فارسی» محصول مرکز سیما فیلم سازمان صداوسیما به نویسندگی و کارگردانی داوود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری است که فیلمبرداری فصل ایران ساسانی آن در شهرک سینمایی ایران (غزالی) و استان سمنان ادامه دارد.
سلمان فارسی

ریزش آوار در محل فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی»، ۲ کشته و چهار مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش جریان نو، ریزش آوار در محل فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» که در روستای خیج شهرستان شاهرود تصویربرداری می‌شود، ۲ کشته و چهار مصدوم بر جای گذاشت.

حسن گرزین، بخشدار بسطام گفته است: متأسفانه ۲ نفر با فروریختن آوار در محل فیلمبرداری سریال سلمان فارسی در روستای خیج شاهرود جان خود را از دست دادند و چهار نفر نیز بر اثر وقوع این حادثه مصدوم شدند.

این حادثه در ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه ظهر امروز رخ داد و تلاش نیروهای امدادی برای نجات جان هنروران و بدلکاران حاضر در محل فیلمبرداری گرچه به‌سرعت انجام شد؛ اما نتیجه‌ای نداد و ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

سریال سلمان فارسی در روستای خیج شاهرود فیلمبرداری می‌شود و خود داوود میرباقری، کارگردان مشهور ایرانی نیز در سر صحنه حضور دارد.
نیروهای امدادی در حال آواربرداری از محل حادثه هستند.

به گزارش فارس؛ سریال «سلمان فارسی» محصول مرکز سیما فیلم سازمان صداوسیما به نویسندگی و کارگردانی داوود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری است که فیلمبرداری فصل ایران ساسانی آن در شهرک سینمایی ایران (غزالی) و استان سمنان ادامه دارد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=24195

۱ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: