منو

محسن تنابنده تکذیب کرد!

محسن تنابنده گفت: «زمزمه‌هایی درباره ساخت "سن پطرزبورگ۲" به‌ویژه از سوی پیمان قاسم‌خانی شده، اما من از کم‌و‌کیف کار مطلع نیستم و می‌دانم مانند دفعات پیشین هنوز کار عملی جدی در این خصوص انجام نشده است و من هم برنامه‌های مختلفی پیش روی خود دارم.»
محسن تنابنده

به گزارش جریان نو؛ مدتی پیش در خبر‌ها اعلام شد که پس از پانزده سال دنباله کمدی موفق «سن پطرزبورگ» به تهیه‌کنندگی حمید اعتباریان و با حضور محسن تنابنده و پیمان قاسم‌خانی ساخته خواهد شد و به دلیل مشغله‌های بهروز افخمی، این بار رامبد جوان بر صندلی کارگردانی این اثر خواهد نشست.

به گزارش فیلم نیوز، محسن تنابنده بازیگر فیلم سینمایی «سن پطرزبورگ» درباره خبر‌های منتشر شده پیرامون ساخته شدن قسمت دوم این فیلم گفت: زمزمه‌هایی در خصوص ساخت «سن پطرزبورگ۲» به‌ویژه از سوی پیمان قاسم‌خانی صورت گرفته و علی‌رغم اینکه در رسانه‌های مختلف موضوع قطعی شدن ساخت سری دوم «سن پطرزبورگ» مطرح شده، اما این خبر‌ها به شایعه شبیه است و تاکنون صحبت‌های جدی پیرامون این موضوع صورت نگرفته و قراردادی هم بسته نشده است.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «پایتخت» افزود: من اصلا نمی‌دانم چرا خبر ساخته شدن دنباله‌ای بر «سن پطرزبورگ» مطرح شده است. از طرفی من مشغول پروژه‌های مختلف دیگری هستم و هیچ‌گاه گفت‌وگوی جدی درباره ساخته شده «سن پطرزبورگ۲» اتفاق نیفتاده است.

تنابنده ادامه داد: من از کم و کیف ساخته شدن این اثر مطلع نیستم، اما مانند دفعات پیشین، هنوز کار عملی جدی در این خصوص انجام نشده و من هم برنامه‌های مختلفی پیش روی خود دارم و به همین دلیل بعید می‌دانم ساخته شدن این فیلم به نتیجه برسد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=42348

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: