قیمت جدید آپارتمان درمرکز تهران+جدول

 بررسی‌ها نشان می‌دهد در مناطق مرکزی تهران، برای خرید واحد آپارتمانی 50 متری، دست‌کم به بودجه‌ای معادل 2 میلیارد و 200 میلیون تا 6 میلیارد تومان نیاز است.
قیمت جدید آپارتمان درمرکز تهران+جدول

مرکز تهران بنا به موقعیت اداری و دسترسی که دارد مورد توجه خریداران و مستاجران قرار می‌گیرد. طبق آخرین داده‌های بانک مرکزی از وضعیت بازار مسکن تهران، متوسط قیمت هر مترمربع مسکن در منطقه ۶ تهران، ۱۰۰ میلیون تومان، در منطقه ۷،  ۷۱ میلیون تومان، در منطقه ۱۱، ۵۴ میلیون تومان و در منطقه ۱۲ تهران، ۷۱ میلیون تومان است.

جریان نو؛ همچنین در آخرین ماه فصل گذشته، تعداد معاملات مسکن انجام شده در این مناطق به ترتیب، ۱۴۳ ، ۲۰۱ ، ۳۲۹ و ۱۵۰ فقره معامله بوده و در مناطق ۶ و ۷، با کاهش معامله و در مناطق ۱۰ و ۱۱، با افزایش در تعداد معامله نسبت به ماه قبل از خود همراه بوده است.

افزایش حجم آپارتمان‌های منطقه مشکی و سبز

بررسی‌ فایل‌های ۵۰ متری سطح پایتخت نشان می‌دهد که هم‌اکنون فایل‌های مشکی(در محدوده میانگین قیمت ملک‌های مشابه منطقه) و سبز(از میانگین قیمت ملک‌های مشابه منطقه پایین‌تر) سهم قابل توجهی را به خود اختصاص داده‌اند و فایل‌های قرمز(از میانگین قیمت ملک‌های مشابه منطقه بالاتر) کاهش یافته است.

در مناطق مرکزی تهران، برای خرید واحدی ۵۰ متری، دست‌کم به بودجه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تا ۶ میلیارد تومان نیاز است.

در محله انقلاب، واحدی با ۵۰ مترمربع زیربنا و ۱۰ سال ساخت و دارای امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری، ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان و در محله جمال زاده، واحدی ۵۰ متری و ۷ سال ساخت، ۴ میلیارد تومان به فروش  می‌رسد.

در بلوار کشاورز، برای واحدی  با این متراژ و ۱۳ سال ساخت، ۶ میلیارد تومان و در بهارستان، آپارتمانی ۵۰ متری و ۱۶ سال ساخت، ۳ میلیارد تومان تعیین شده است.

 

قیمت جدید آپارتمان درمرکز تهران+جدول

منبع: اکوایران

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=20648

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: