عذرخواهی روزنامه کیهان از آذری جهرمی +صوت مادر وزیر سابق

 آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت دوازدهم با انتشار فایل صوتی متعلق به مادر خود در واکنش به مطلب انتقادی کیهان درخصوص علت جبهه نرفتن خودش جواب داد.
آذری جهرمی

به گزارش جریان نو، روزنامه کیهان در مطلبی در پاسخ به سخنان روحانی که گفته بود برخی از این افرادی که امروز در حاکمیت هستند سابقه جبهه ندارد،  به کنایه نوشته بود که شاید منظور رئیس جمهور گذشته آقایان ظریف و آذری جهرمی باشد، این مطلب در شبکه های اجتماعی دست مایه نقد به کیهان شد. چون در زمان جنگ وزیر سابق ارتباطات تنها ۴ سال داشته است.

آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت دوازدهم با انتشار فایل صوتی متعلق به مادر خود، در واکنش به مطلب انتقادی کیهان درخصوص علت جبهه نرفتن خودش نوشت: ظاهرا در ستون سخن خوانندگانِ محترم امروز روزنامه کیهان، مطلبی در مورد عدم حضور حقیر در جنگ منتشر شده و در فضای مجازی دست به دست و مادرم هم از آن مطلع شده‌اند. پیامی برای برادرم ارسال کرده و امر کرده‌اند که در پاسخ به ادعای مطرح شده در کیهان پاسخی داده شود. برادرم هم برای اجابت امر با بنده تماس گرفتند.

حسب الامر حاج‌خانوم، عین صوت ایشان برای اطلاع آن خواننده بزرگوار کیهان و همچنین گردانندگان این روزنامه، عینا پیوست و منتشر می‌کنم.

روزنامه کیهان عذرخواهی کرد

روزنامه کیهان در شماره امروز خود از آذری جهرمی بابت این اشتباه پیش آمده عذرخواهی کرد.

آذری جهرمی

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=12069

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: