منو

شوآف های انتخاباتی

حجت اله عباسی: شوآف ها و ژست های نامزدها مقابل دوربین ها و انعکاس آنها در رسانه های داخلی و خارجی، اشتیاق و انگیزه زیادی ایجاد کرده تا افراد بدون توجه به زمینه و پتانسیل رای آوری، هوس نامزدی انتخابات ریاست جمهوری را در سر پرورانده و در خیال خود را مستاجر ساختمان مجلل پاستور ببینند!
انتخابات

به گزارش جریان نو؛ حجت اله عباسی نوشت: صحنه های جنب و جوش انبوه خبرنگاران و عکاسان برای پوشش خبری ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری عده زیادی از سیاستمداران را به حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور ترغیب کرده است!

شوآف ها و ژست های نامزدها مقابل دوربین ها و انعکاس آنها در رسانه های داخلی و خارجی، اشتیاق و انگیزه زیادی ایجاد کرده تا افراد بدون توجه به زمینه و پتانسیل رای آوری، هوس نامزدی انتخابات ریاست جمهوری را در سر پرورانده و در خیال خود را مستاجر ساختمان مجلل پاستور ببینند!

بسیاری از نامزدها که کوچکترین واکنشی از آنها در قبال مسائل مملکتی دیده نشده یکباره احساس مسئولیت و تکلیف کرده اند تا صدای مردم شوند و مشکلات آنان را حل کنند. جالب تر از اینها نامزدهایی هستند که وضعیت کنونی کشور را بسیار خوب دانسته و احساس تکلیف کرده اند برای حراست از وضع موجود و تداوم آن وارد عرصه رقابت شوند!

حجت اله عباسی

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://jaryaneno.ir/?p=36708

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها
www.novin.com

تصویر روز: